Beantwoord

Sonos One speaker valt continue op pauze of schakelt naar volgend nummer

• 7 april 2019
  • 8 reacties
  • 603 Bekeken

Ik heb 2 Sonos systemen. Een Sonos Playbar met 2 stuks Sonos One speakers in de woonkamer. Dit systeem functioneert probleemloos. Ook heb ik een losse Sonos One in de keuken. Iedere keer als dit systeem gebruik gebeurt het volgende. Bij het afspelen van een radiozender via de Sonos App valt regelmatig het geluid weg / op pauze. Na een paar seconde start het weer of soms moet ik het opnieuw activeren. Bij afspelen van Spotify (via Spotify App of Sonos App) schakelt hij regelmatig halverwege een nummer zelf naar het volgende nummer. Heb het systeem al een keer gereset maar dit mocht niet baten. Zover ik kan zien is het WiFi signaal prima, dus dat lijkt mij het probleem niet. Enig idee wat ik nog kan doen?
icon

Beste antwoord door Ryan A 8 april 2019, 11:44

Ik wil je vragen om een diagnose in te sturen van je systeem na de uitval. Vergeet niet je bevestigingsnummer hier te posten.
Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Ik wil je vragen om een diagnose in te sturen van je systeem na de uitval. Vergeet niet je bevestigingsnummer hier te posten.
Diagnose aangemaakt: 439147546
Ik heb denk ik hetzelfde. Al een tijdje ook. Kan ik ook een diagnose aanmaken? Of hebben jullie al een oplossing?
Reputatie 7
Badge +2
Diagnose aangemaakt: 439147546
Denk dat je probleem te maken heeft met het probleem wat we op het moment in onderzoek hebben.
Hier is een Community Post over geschreven.
KPN is zich er bewust van, en bezig met het onderzoeken en implementeren van een oplossing.
IK heb dit probleem ook met een sonosbar en een connect naar losse speakers. Ook ik wil het graag opgelost zien. Hoe kom ik tot een diagnose / bevestigingsnummer?
Reputatie 7
Badge +2
IK heb dit probleem ook met een sonosbar en een connect naar losse speakers. Ook ik wil het graag opgelost zien. Hoe kom ik tot een diagnose / bevestigingsnummer?
Hey Borisk,

Diagnose kan je verzenden zoals beschreven staat op de volgende webpagina.
FAQ: https://support.sonos.com/s/article/141?language=nl_NL

Weet wel dat dit topic ging om bepaalde problemen met KPN, die al een zeer lange tijd opgelost zijn, maar we kijken graag je diagnose even in om te zien wat er gaande is.
Ik zit momenteel met hetzelfde probleem kan iemand mij hier mee helpen?
Reputatie 5
Badge +3
Dat kan altijd, het beste kun je even een diagnose maken Hoe je een diagnose maakt lees je hier:
https://support.sonos.com/s/article/141
Doe dit binnen 20 minuten nadat een probleem zich voordoet.

Stuur graag het nummer dat in beeld verschijnt terug als reactie naar ons.

Reageer