Beantwoord

Sonos One SL stereo met Sonos Sub

• 8 februari 2020
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Ik heb 2 Sonos One SL, stereo geschakeld, is het mogelijk om die met een Sonos Sub te combineren voor meer bas, zeker bij een hoger volume? Zo ja, is dat een evenwichtige combinatie. Ik zoek eigenlijk naar een vervanging voor het Bose Acoustimass systeem dat ik had; een woofer samen met de bekende melkpakjes. Ik ben dus niet opzoek naar een surround opstelling.

icon

Beste antwoord door Mark W 4 maart 2020, 11:03

Hey Peter,

Sorry voor het late antwoord.

Kijk anders eens op onze store locator.

Persoonlijk heb ik altijd wel goede ervaringen met kleinere HiFi winkels, alleen vanuit Sonos kan ik je hierin geen advies geven.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey Peter,

Ja, dit is mogelijk en zal je natuurlijk veel meer bas geven, ook bij een hoger volume.

Dit is gemaakt om samen te werken, dus dit zal gewoon goed in balans moeten zijn.

Ik zou je aanraden om dit eens te gaan testen bij 1 van onze dealers, dan krijg je een goed beeld van hoe dit klinkt.

ha Mark,

dank je, welke dealer in de buurt van Amsterdam? Ik was bij een BCC en daar beweerde een verkoper stellig dat het zelfs technisch niet mogelijk was…

groet Peter

Reputatie 3
Badge +2

Hey Peter,

Sorry voor het late antwoord.

Kijk anders eens op onze store locator.

Persoonlijk heb ik altijd wel goede ervaringen met kleinere HiFi winkels, alleen vanuit Sonos kan ik je hierin geen advies geven.

Reageer