Beantwoord

Sonos One SL op z'n zij leggen

  • 10 May 2021
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Dag mede Sonos luisteraars,

Ik heb de geweldige Sonos One SL aangeschaft en heb het op mijn bureau geplaatst. Nu is het zo dat ik enkel links ergens een plekje heb en het (luistert) vreemd dus wil het in het midden-achter zetten (onder mijn scherm). Echter is het zo dat het enkel (plat op z'n zij) kan gelegd worden (verticaal - staand) past het niet niet.

Is het schadelijk voor het apparaat dat ie op z'n kant ligt?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Dylan S 11 May 2021, 10:18

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Hallo @Exosen, welkom bij de Sonos community!

De Sonos One SL is bedoeld om rechtop te staan en niet liggend (vandaar enkel de pootjes aan de onderkant van de speaker). 

Het liggend positioneren van de One SL kan resulteren in vibraties omdat de speaker niet zo stabiel ‘staat’ in tegenstelling tot de speaker in een verticale positie.

Voor de beste geluidskwaliteit en een optimale levensduur van de speaker, raad ik zeker aan om de speaker gewoon staand (dus verticaal) te plaatsen.

 

 

Hoi Dylan,

Hartelijk dank voor de informatie!
Dan zal ik 'm gewoon rechtop laten staan. :) 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Exosen, welkom bij de Sonos community!

De Sonos One SL is bedoeld om rechtop te staan en niet liggend (vandaar enkel de pootjes aan de onderkant van de speaker). 

Het liggend positioneren van de One SL kan resulteren in vibraties omdat de speaker niet zo stabiel ‘staat’ in tegenstelling tot de speaker in een verticale positie.

Voor de beste geluidskwaliteit en een optimale levensduur van de speaker, raad ik zeker aan om de speaker gewoon staand (dus verticaal) te plaatsen.