Beantwoord

Sonos One SL (2x) verbinden niet

  • 16 August 2021
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

Hallo, ik heb een Sonos Beam (WiFi aangesloten) en 2x een Sonos One SL (ook WiFi aangesloten). De beide One’s staan sinds 2 weken als een vraagteken gekoppeld in mijn systeem in de app. Er komt alleen geluid uit de Beam. Het witte lichtje brandt wel gewoon bij de One’s. Ik heb de router al gereset en dan doet alles het gewoon weer, maar de volgende dag werken ze weer niet en verschijnen de vraagtekens in de app in het systeem. Tevens heb ik zowel de Beam als de One’s gereset (meerdere malen zelfs en ook met reset van de router), echter helpt dit niet of tijdelijk. 
Aangezien de One’s wel (tijdelijk) geluid geven na reset van de router, vermoed ik niet dat er een defect in zit. Wie heeft dit probleem ook en belangrijker, wie heeft de oplossing? Klopt het dat er een bug kan zitten in de laatste update van Sonos (heb dit in een ander forum gelezen, maar staat nergens breed uitgemeten..)? 

icon

Beste antwoord door Erooij 17 August 2021, 09:07

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

KPN? Zo ja, zie de andere berichten over wegvallen surrounds, zo nee, dan een diagnose maken en bellen met Sonos. 

Ik heb inderdaad KPN (Experia box V10a). Zoals eerder omschreven heb ik alle handelingen verricht die vermeld staan in de andere berichtgevingen over dit euvel, echter werkt dit slechts tijdelijk waarna de verbinding weer verdwijnt. Of mis ik een topic hierover waar wel de juiste oplossing in staat? 
En klopt het verhaal van de bug in de laatste update? Anders blijf ik wachten op de nieuwe update..

Reputatie 7
Badge +3

Heb zelf geen kpn, maar wanneer ik 

goed begrijp dan zijn er sinds de laatste update van de v10a problemen, ook bij gebruik sonosnet en is het nog niet opgelost.