Beantwoord

Sonos One reageert niet op Philips Hue commando's

  • 1 April 2021
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

Help!

 

Ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen! Wij hebben diverse Philips Hue lampen met de bridge ingesteld, dit werkt goed. Ik heb nu ook de google assistent en de google home ingesteld, hier heb ik zowel de Philips Hue lampen als de Sonos in geconfigureerd. Het gekke wil nu dat als ik bijvoorbeeld Hey Google, speel deze muziek af. Dan speelt hij deze netjes af. Als ik zeg Hey Google, zet de lampen in de woonkamer aan. Dan zegt hij dat de lampen niet ingesteld zijn. Het ALLERgekste is dat als ik de Google Assistent open heb op mijn telefoon en hij hoort dit commando wél de lampen aangaan… Rara hoe kan dat? Ik heb ook al overal met hetzelfde mailadres ingelogd en dergelijke. Wij snappen er echt niets van, kan iemand ons helpen?

 

Alvast hartelijk bedankt!

icon

Beste antwoord door Cristian N 19 April 2021, 11:18

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Staan de lampen in de juiste kamers in je Google Home-app?

Is alles goed gesynchroniseerd? “Hey Google, sync devices.

Badge

Ik heb precies hetzelfde probleem. Wie heeft DE oplossing?

Super irritant!

Reputatie 1
Badge +2

Hallo @klaar! Welkom bij onze Community!

 

Aangezien dit probleem raad ik je eerst aan om het advies van @106rallye te volgen. Daarnaast kan je de volgende pagina checken voor een mogelijke oplossing waar dit probleem aangekaart is.

 

Graag hoor ik of het probleem opgelost is geworden.

Badge

Hoi Christiaan,

Ik heb alles uit mijn home app gegooid en opnieuw geïnstalleerd, dat werkte ook!