Sonos One gaat spontaan s’nachts pingpong geluid maken

• 4 August 2018
  • 6 reacties
  • 725 Bekeken

Hi, al een paar maanden tevreden gebruiker van 3 gekoppelde Sonos one’s. Twee van deze hebben de gewoonte om midden in de nacht spontaan in storing te gaan door een soort pingpong geluid te gaan maken. Als je dan het knopje bovenop even indrukt is het rare geluid weg. Iemand een idee hoe dit op te lossen zonder oordoppen te hoeven aanschaffen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Badge +1
Staat er een alarm ingesteld?
Nee, ik heb geen enkel soort alarm in de buurt. ingesteld.
Hij bedoelt alarm (wekker) in de sonos app
Badge +1
Inderdaad, dat bedoelde ik. En ook als je het niet zelf hebt gedaan zou het ook een bekende kunnen zijn aan wie je vol trots je systeem liet zien; en die vond dat je maar eens wat eerder moest opstaan.
Haha, klopt...staat inderdaad ingesteld. Zal de camerabeelden even checken voor de dader. Bedankt, heel suf..maar was hier echt nooit achter gekomen.
Inderdaad, dat bedoelde ik. En ook als je het niet zelf hebt gedaan zou het ook een bekende kunnen zijn aan wie je vol trots je systeem liet zien; en die vond dat je maar eens wat eerder moest opstaan.

Dit blijven altijd leuke grappen binnen de vriendengroep. Net zoals de verwarming op max zetten als je weggaat 😉