Vraag

sonos one connecteert niet meer met wifi netwerk

• 13 juni 2020
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

Wij hebben een Sonos one die het altijd prima heeft gedaan. Na een stroomonderbreking deed de Sonos one het niet meer. Sonos one gereset naar fabrieksinstellingen (groene lampje brand). Vervolgens probeer ik de Sonos one te verbinden met het WiFi netwerk en krijg ik steeds de melding ‘er heeft zich een onverwachte fout voorgedaan. 
hoe kan ik de Sonos one onbedraad (zoals ik dat voor de stroomstoring heb gedaan en met succes) toch installeren? Voor de goede orde, wij hebben zelf geen router. Wij gebruiken WiFi van een bungalowpark. Aan de WiFi is niks veranderd. Zelfde wachtwoordinstellingen.

Graag advies.

Jack

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hi Jack, we ondersteunen eigenlijk geen systemen die werken op ‘openbare’ WiFi zoals van een hotel of camping. Een netwerk als dit (en gastennetwerken) zijn vaak zo ingesteld dat apparaten in het netwerk niet onderling met elkaar mogen verbinden. Dit is vanwege privacy. Echter moet voor Sonos je telefoon/tablet met Sonos kunnen communiceren.

Mijn sonos werkt niet meer naar behoren wat kan ik daar mee doen aub .na reset knippert hij na connecteren oranje als hij de klok gehoord heeft

Reageer