Beantwoord

Sonos one airplay werkt niet

• 13 March 2019
  • 1 reactie
  • 608 Bekeken

Ik heb sinds een paar maanden twee sonos one speakers en deze werkten perfect! Nu kan ik plots geen muziek meer streamen naar de boxen, bijvoorbeeld via youtube en vanuit imusic. Ik heb al geprobeerd de draadloze router te switchen tussen kanelen 1, 6 en 11. Op kanaal 1 werktte het altijd goed. Diagnosenr 1006110507
icon

Beste antwoord door Tim S 14 March 2019, 09:18

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Wil je verzoeken de Technicolor modem/router en de 2 speakers een keer van het stroom te ontkoppelen en opnieuw aan te sluiten.
Hoor graag of dit het probleem doet oplossen.

Tevens maak je gebruik van een Devolo adapter, je Woonkamer staat in contact met de Technicolor, maar de Eetkamer staat verbonden met de Devolo.
Dit gaat geheid problemen geven.
Wil je eigenlijk ook verzoeken de volgende Community Post door te lezen.
Waarin we waarschijnlijk het advies zouden bieden om op Sonos wifi over te stappen door 1 component te bekabelen.
Of de wifi bij u thuis zo aan te passen dat Sonos geforceerde maar met 1 van de wifi punten in contact kan komen, in dit geval het liefst met de Technicolor, door de wifi naam van de Devolo aan te passen.
Devolos werken vaak ook via het stroom netwerk (EoP=Ethernet over Power), iets wat wij bij Sonos niet ondersteunen, wij kunnen namelijk niet garanderen dat de informatie goed via het stroom van punt A naar punt B word verzonden, voordat het uiteindelijk bij Sonos zou uitkomen.