Beantwoord

sonos move batterij leeg na 1 nacht standby

  • 22 January 2021
  • 7 reacties
  • 882 Bekeken

Beste Sonos.

 

in december de overstap naar jullie gemaakt. 
een redelijke lijn producten aangeschaft waarover erg tevreden. Echter de Move….. de batterij is waardeloos! Na een nacht niet op de lader is deze de volgende ochtend LEEG! 
kunnen jullie mij helpen een oplossing te vinden ? Ik vind het indrukken van een knop voor 5 seconden nou niet echt een optie elke keer voor een product wat makkelijk en portable zou moeten zijn. 
 

icon

Beste antwoord door Mark W 25 January 2021, 14:37

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Jammer om dat horen dat je product niet lijkt te werken zoals het zou moeten, bel hiervoor graag even met ons of neem via chat contact op. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Jammer om dat horen dat je product niet lijkt te werken zoals het zou moeten, bel hiervoor graag even met ons of neem via chat contact op. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Net contact gehad met jullie.

Heb een diagnose van 100% gestuurd (1887185839) dit was om 14:00.
Nu 16:00 uur al naar 88% zonder iets te hebben gedaan…… (133483107)
Wel omslachtig om met 20% weer een diagnose te moeten maken en daar op tijd bij te zijn.

Ik zal rond 20:00 weer kijken op hoeveel hij dan staat.

Bedankt voor je hulp zover!

 

 

Update:

Beste @Frank N  hierbij.

Dit lijkt mij niet in oke! er word door Sonos beweerd dat dit 120 uur moet zijn, ik red 21 uur niet eens 😳

14:00 - 100%
16:00 - 88% (133483107)
18:20 - 78%
19:45 - 74%
21:20 - 68%
06:50 - 31% (1065249953)
11:00 - LEEG 

Graag zie ik een oplossing of een vervangend product tegemoet of hoe ik dit kan regelen.

Mvg Joey

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Hey @Jeprod ,

Op de community kunnen we geen diagnoses in zien, ik heb mijn collega gevraagd om eens naar de diagnoses te kijken en hierover contact met je op te nemen.

 

Ik heb hetzelfde probleem! Is er bij jou een oplossing gekomen, @Jeprod ?

Excuus, ik heb toch niet dat probleem. Ik kan mijn reactie niet verwijderen, dus beschouw het graag als niet geplaatst.

Hier hetzelfde probleem