Beantwoord

Sonos met google home

• 22 september 2018
  • 3 reacties
  • 18090 Bekeken

Beste,

Ik heb een vraagje.

Als ik volledig gebruik wil maken van alle functies van google home. Dien ik dan het apparaat van Google zelf te kopen, of is de Sonos slimme speaker voldoende?

Als dit uit in Nederland is uiteraard.
icon

Beste antwoord door Tim S 12 oktober 2018, 11:59

Hoi.
Ik heb ondertussen alles gehad.
Google home.
Alexa.
Homey
Sonos en google werken NIET samen !
Maar sonos werkt tot nu toe het beste met alexa welliswaar in het Engels.
In de nieuwe generatie sonos zit alexa al geïntegreerd. Je hebt zelfs geen hub nodig .
Maar voor 29 euro koop je bij de duitse mediamarkt een alexa . Deze kopel je zo aan sonos . En het leuke is je krijgt dan ook nog eens 5 euro per maand korting op een amazon muziek abonnement.
Ik bedien via mijn sonos mijn hele huis .
Uiteraard muziek.
Philips hue.
Zelfs de goedkope stopcontacten van de action .sonos kan veel .maar verstaat nog geen letter Nederlands.

Sonos heeft microfoon's ingebouwd, voor de verschillende spraakdiensten die hopelijk in de toekomst in de Benelux uitkomt.
Het is niet dat Sonos geen Nederlands begrijpt, het is dat Alexa geen Nederlands begrijpt, mede een reden dat de spraakdienst in de Benelux nog niet werkt op Sonos.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Met Alexa is enkel een slimme speaker nodig, ik ga er vanuit dat het met Google Home hetzelfde is. Echter is er nog niet veel van bekend dus met volledige zekerheid durf ik het niet te zeggen.
Hoi.
Google home.
Alexa.
Homey
In de nieuwe generatie sonos zit alexa al geïntegreerd. Je hebt zelfs geen hub nodig .
Maar voor 29 euro koop je bij de duitse mediamarkt een alexa . Deze kopel je zo aan sonos . En het leuke is je krijgt dan ook nog eens 5 euro per maand korting op een amazon muziek abonnement.
Uiteraard muziek.
Philips hue.
Zelfs de goedkope stopcontacten van de action .sonos kan veel .maar verstaat nog geen letter Nederlands.
Reputatie 7
Badge +2
Hoi.
Google home.
Alexa.
Homey
Uiteraard muziek.
Philips hue.

Sonos heeft microfoon's ingebouwd, voor de verschillende spraakdiensten die hopelijk in de toekomst in de Benelux uitkomt.
Het is niet dat Sonos geen Nederlands begrijpt, het is dat Alexa geen Nederlands begrijpt, mede een reden dat de spraakdienst in de Benelux nog niet werkt op Sonos.

Reageer