Vraag

Sonos maakt wel connectie met laptop en oudere tablet maar niet met Iphone en nieuwe tablet

• 6 mei 2020
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Goedendag,

Ik ben in bezit van Sonos play 1, sub en playbar. Met een oudere Samsung tablet (7 jaar oud) en een nieuwere tablet (Acer 1 jaar oud) maakt het systeem probleemloos contact.

Het vreemde is met mijn Iphone 7 en nieuwere  Samsung tablet (1 jaar oud) maakt het systeem 9 van de 10 X geen contact, blijft dan zoeken. Ze zitten dan wel op mijn WiFi netwerk, het Sonos systeem ook want met gebruik van eerstgenoemde apparatuur doet die het wel.Vreemde is dan wel dat die het 1 op de 10 X wel doet.

Nu denk je gebruik dan eerstgenoemde apparatuur maar de oudere tablet is eigenlijk afgeschreven (niet meer uptodate) en de laptop aanzetten voor Sonos kan maar is niet wat ik wil.

Al het meest voor de hand liggende is reeds gedaan (sonos opnieuw installeren, router resetten, e.d.)

Ik ben benieuwd of iemand dit kent en hopelijk een oplossing heeft.

Bedankt vast voor de reacties

2 Reacties

In de 1e alinea moet Acer tablet een Acer Laptop zijn.

Reputatie 4
Badge +2

Hey Rene,

Als je hier nog problemen mee ervaart wil je dan een diagnose versturen vanaf 1 van de oudere toestellen waar je wel verbinding mee heb, en ook een diagnose van een nieuwer toestel waar je geen verbinding mee heb?

Als je hier beide nummers plaatst kijk ik er graag even naar voor je.

Mocht je sneller geholpen willen worden raad ik je aan om eens contact op te nemen met onze helpdesk.

Mijn collega’s kunnen je hier dan meteen mee helpen.

Reageer