Beantwoord

Sonos koppelen aan niko home control

  • 6 November 2019
  • 2 reacties
  • 2052 Bekeken

Badge

Hoi iedereen, wij zijn volop bezig met de nieuwe versie van Niko home control te installeren, zo werkt Niko nu ook samen met Sonos. iemand ervaring hiermee of dit goed en snel gekoppeld kan worden in het systeem? we zien in het programma van Niko waar we het nieuw programma in aan het opmaken zijn de Sonos staan, deze moeten we toevoegen als nieuwe speler in de kamer waar de Sonos staat, nu vraag ik me af gaat Niko gewoon contact maken met de Sonos speakers? Ik ben gewoon maar al eens op voorhand aan het uitzoeken moesten er problemen optreden tijdens de installatie van de Niko home control versie twee.

Dus als er iemand ervaring mee heeft laat het gerust even weten. 

Alvast bedankt hiervoor.

icon

Beste antwoord door Tim S 9 December 2019, 17:16

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Spijtig om te zien dat er geen reactie geplaatst is.

Mocht je dit zelf allemaal doorlopen hebben, dan zien we graag je reactie tegemoet zodat andere er mogelijk verder mee geholpen worden.

Hallo, ik heb een maand geleden de upgrade van NHC 1 naar 2 gedaan. Het koppelen van de speakers ging vlot via de Niko software. De speakers zelf werden automatisch gevonden, het was enkel een kwestie van de juiste speaker te koppelen met de speaker objecten die je zelf moet toevoegen in de software.

 

enige minpunt is dat de connectie met de speakers soms weg is na bv een herstart van netwerk. Tot op heden heb ik nog geen methode gevonden om de connectie te herstellen. Tot nu toe lijkt dit probleem zichzelf op te lossen na verloop van tijd. Ik heb momenteel nog niet veel tijd gehad om dit verder te onderzoeken.