Sonos kan geselecteerde item niet afspelen en slaat nummers over.

  • 31 December 2021
  • 5 reacties
  • 497 Bekeken

Badge

 

Sonos kan geselecteerde item niet afspelen en slaat nummers over.

 

Het is een tijd weggeweest maar het bovenstaande probleem is weer terug.

Gaarne zo snel mogelijk oplossen, blijkbaar is er een probleem met de Sonos koppeling naar Spotify, toen ik nog Deezer gebruikte had ik dit probleem nooit. Wellicht maar weer terug naar Deezer dan, dit probleem met Spotify begint me nu toch echt wel te irriteren, kknt ook steeds terug..…

 

En begin nu niet weer over alles uit en weer aan, router uit/aan enzo, dit lost niks op.

 

Diagnose id: 2012778919

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Erik_19,

Het is inderdaad vervelend dat het probleem zich weer voordoet. 

Ervaar je dit probleem enkel bij gebruik van Spotify binnen de Sonos app? Of speelt het probleem ook wanneer je direct vanuit Spotify muziek afspeelt?

 

Badge

Dylan,

 

Ik gebruik Spotify vrijwel uitsluitend vanuit de Sonos omgeving, vanuit Spotify naar Sonos doe ik dus vrijwel nooit.

 

Erik.

Badge

Dylan, 

 

Het is sinds kort ook zo dat de muziek soms gewoon even wegvalt, hetzelfde nummer speelt daarna gewoon wel weer verder..…

 

Ik ga zo toch nog een keer alle Sonos producten van de stroom halen, router resetten, daarna Sonos weer terug aan.

 

Erik.

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Erik_19

Hebben de handelingen van gisteren geholpen?

Zo niet, dan raad ik aan om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat we je live kunnen assisteren en op zoek kunnen naar een oplossing.

 

Badge

Dylan,

 

Vooralsnog lijkt het resetten te hebben geholpen, ik ben er nu even niet zeker van of ik van het weekend ook de router heb herstart, ik denk eigenlijk van niet. Alleen de speakers herstarten is dus niet voldoende…. Nu na herstart van speakers en router ben ik, voorlopig dan, weer van het probleem verlost. Wel vervelend dat dit steeds terug komt, enig idee waar dat aan kan liggen?

 

Bedankt voor de feedback.

 

Erik.