Sonos hapert

• 14 februari 2019
  • 74 reacties
  • 4365 Bekeken

Toon eerste bericht

74 Reacties

Badge
Ik zit het hier nog allemaal eens na te lezen, maar sorry hoor. Jullie moeten toch echt naar die laatste update kijken intern, die deugt gewoon blijkbaar niet, er is iets met de cache aan de hand. Je kan toch niet ineens alle sonos gebruikers met een Google DNS laten stoeien? Nooit is dat nodig geweest en nu moet iedereen ineens haar netwerk overhoop gooien, dit kan toch niet de bedoeling zijn voor iets wat altijd normaal heeft gewerkt? Ik heb btw geen ervaring met DNS en KPN modems, ik neem aan de meeste mensen niet, dus om die nu het bos in te sturen en tot de conclusie laten komen dat die oplossing niet werkt gaat er bij niet in.
Reputatie 7
Badge +2
Kunnen jullie kijken naar 1948835081 valt weer steeds weg. Heeft het een aantal dagen goed gedaan. Ben het inmiddels zat.
&
Sonos, hier ook sinds 3 dagen problemen met sonos. Stopt ineens. Begint weer of op ander nummer.... of hangt helemaal vast op de app.
Diagnose verstuurd 1641386574

Wil jullie allebei verzoeken de stappen van mijn vorige bericht door te lezen, waarin ik refereer aan een DNS wijziging in de DHCP server, voor Xipe is de DHCP server een Asus router.
Voor Joeyenjoycenederweert is dat de KPN modem.
Zie inderdaad dat de muziek er uit knalt, maar dat op die momenten de wifi verbinding prima is en geen oorzaak van het probleem mag zijn.
Heb deze week wat meer mensen over Spotify vernomen via telefonisch contact waarbij de DNS wijziging de oplossing was.
Als hier assistentie bij nodig is raad ik aan ons even te bellen.

Extra vraag voor Xipe, staat er een KPN modem voor je Asus router? en zo ja, welk model KPN modem heb je?
Badge
Een v10 modem. Zijn jullie in de avond bereikbaar? Want overdag moet ik werken.
Reputatie 7
Badge +2