Vraag

Sonos gebruiken in hotel

• 3 July 2017
  • 1 reactie
  • 265 Bekeken

Hi allen,

Vanuit Amsterdam heb ik twee play 1's naar Muscat meegenomen omdat ik hier het meest ben (playbar in Amsterdam achtergelaten). In Muscat zit ik in een serviced appartment met een wifi netwerk voor de gasten (dus geen router/modem, heb alleen de play 1's aan de stroom gehangen).

Gisteren de twee play 1's netjes geconfigueerd en gekoppeld aan het netwerk. Alle stappen voltooid. Yes dacht ik! Maar toen kreeg ik een melding dat ik mijn Sonos app moest updaten wat mij maar niet lukte. Ik heb de Sonos app gedeinstalleerd op zowel mijn iPad en als mijn iPhone maar helaas zonder success.

Weet iemand wat ik hier verkeerd doe? Nogmaals, ik heb alle stappen netjes gevolgd maar het lukt me dus niet om de Sonos app de updaten. Zonder deze update kan ik mijn mooie speakers hier niet in Muscat gebruiken :(

Alvast bedankt.

Ismail

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hoi isssi4, is het WiFi netwerk in Muscat toevallig een WiFi netwerk waar je op moet inloggen als je op internet wil? Dat je zeg maar een inlogpagina krijgt als je naar internet gaat nadat je met deze WiFi bent verbonden? Vaak zijn dat namelijk WiFi netwerken voor gasten, en dergelijke netwerken kunnen niet voor Sonos gebruikt worden, omdat Sonos geen internet verbinding krijgt via dergelijke WiFi netwerken. Dan loop je inderdaad tegen problemen aan dat Sonos niet kan updaten en ook andere online bronnen niet zal kunnen afspelen.