Sonos Deskcontroller werkt niet meer

• 28 January 2017
  • 5 reacties
  • 413 Bekeken

Sinds kort werkt mijn sonos desktop niet meer. Als ik het opstart geeft deze direct de melding "Sonos Desktop controller werkt niet". Meerdere malen re-installs gedaan maar probleem is er nog steeds. Misschien iets te maken met security settings maar daar lijkt niet op. Iemand enig idee?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Heb je nog steeds problemen met de Desktop controller? Welke windows/mac versie staat er op de desktop?
Zeker - windows 10 home (versie 1607). build 14393.693
Reputatie 5
Badge +2
Heb je de Controller compleet verwijdered of alleen de installatie opnieuw gedownload? Ik denk dat het beter is om even te bellen met de support als je op locatie bent, zo kunnen wij op afstand verbinden met de computer en welicht de fout achterhalen. Onze gegevens vind je hier.
Ik tracht een muziekmap toe te voegen, maar mijn pc reageert niet. Ik heb de firewall al aangepast maar zonder resultaat. HELP ! aub
Reputatie 7
Badge +2
Iets op de computer qua rechten zal er niet goed staan.
Je wilt naar het netwerk centrum van de computer om er zeker van te zijn dat de wifi of bekabelde verbinding als ene prive netwerk word weergegeven, niet als een publiek of openbaar netwerk.
Tevens kan het te maken hebben met rechten op de map zelf.
Je wilt er zeker van zijn dat de gebruiker "Iedereen" lees rechten heeft op de muziek folder.
Als dit goed staat en/of je hebt hier assistentie bij nodig, dan raad ik je aan ons telefonisch te contacteren. (gratis nummers)
Wij hebben de mogelijkheid met je toestemming op de computer in te loggen en de instellingen te controleren en indien nodig aan te passen voor een goede werking van de PC voor Sonos.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44