Vraag

Sonos Connect wil niet meer bekabeld werken

  • 6 August 2021
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Ik heb diverse topics gelezen, maar kom er niet uit. Ik heb mijn router - wifisteunpunt van Ziggo vervangen door router - 3 deco wifizenders (mesh). De primaire deco zit bekabeld aan de router, net als de Sonos Connect (ook dus bekabeld). Inmiddels de 4 Play1 boxen in 2 paren op het nieuwe draadloze netwerk draaien. MAAR, ik wil een SOnosnetwerk via de Connect. Alleen krijg ik de connect bekabeld NIET aan de gang in de app. Ik heb op de bekabelde hoofd pc het sonos-programma geinstalleerd, en dan zie ik daar de Connect WEL. Ik kan in de app geen nieuwe groep aanmaken.

WAT heb ik fout gedaan? De Connect ook draadloos op wifi werkt niet echt…teveel uitval!

Pf toch maar weer terug naar de oude wifi-situatie en de Deco’s er uit.

HELP!!!


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7

Zijn de Deco’s als router of access point geconfigureerd? Als je het Ziggo modem nog als router gebruikt (wat moet als je de Connect erop aansluit) , dan moeten de Deco’s als ap worden geconfigureerd. Anders heb je twee netwerken, die elkaar mogelijk niet kunnen zien.

Configureren kan overigens alleen vanaf een mobiele telefoon, niet met de app op de computer.