Beantwoord

Sonos Connect krijgt geen stroom meer.

  • 19 November 2021
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Mijn Sonos is volgens wat ik kan zien op de code een model van 2017. Gisteren hoorde ik een doffe plof en het lampje van de Connect ging ook uit. Ik heb geen algemene stroomonderbreking gehad, dus het is enkel in de Connect zelf. Ik krijg hem ook niet meer in gang via andere stopcontacten. Is er een mechanische ondersteuning beschikbaar? Een softwareprobleem zou ik nog logisch vinden, maar zuiver een element dat het begeeft na nog geen 5 jaar zou ik zeer vreemd vinden. 
Alvast bedankt voor enige feedback!

icon

Beste antwoord door Dylan S 22 November 2021, 11:21

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Jones1742,

Sonos biedt geen mechanische ondersteuning op locatie o.i.d.

Ik raad in dit geval aan om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat we de situatie kunnen bespreken en tot een passende oplossing kunnen komen.

We zien je belletje graag tegemoet!

 

Hoi Dylan,

 

Sorry voor de late reply, ik vind nu net het bericht in mijn spam-box.

Ik had zonet al telefonisch contact met jullie dienst en het is me toch een degelijke tegenvaller moet ik zeggen, dat wanneer er een elektronisch apparaat van zogezegde topkwaliteit zomaar de geest geeft zonder dat er externe factoren mee gemoeid zijn, dat men dan vlakaf moet melden dat dit niet binnen de bestaande uitzonderingen valt om een ruilexemplaar op te sturen.

Ik heb de vraag gesteld wat het me zou kosten om buiten de garantie om mijn Connect te vervangen, maar ik hoop dan alvast dat men toch wat rekening houdt met de omstandigheden waarin dit apparaat verloren is gegaan.

 

Alvast bedankt voor de reply.