Beantwoord

Sonos Connect Ethernet lampjes blijven branden

• 15 November 2018
  • 7 reacties
  • 451 Bekeken

Goedenavond, van onze Sonos Connect blijven bij het opnieuw aansluiten de lampjes branden van de internetaansluitingen. Zelfs als alleen de stroomkabel erin zit. Dan blijven de lampjes heel snel oranje en groen knipperen. We zien ook geen lampje wit of groen worden aan de voorkant en een andere manier voor een harde reset behalve de stekker zien we ook niet... Heeft iemand hier ervaring mee? We hopen dat iemand ons kan helpen. Mvg Familie Wester
icon

Beste antwoord door Tim S 17 December 2018, 15:22

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Is een fabriek's reset mogelijk?
Hoor graag het resultaat en of de Connect daarna weer te koppelen is.
Zo niet, dan verneem ik graag het serie nummer waarin per email de verdere communicatie zal vervolgen.
Wij hebben hetzelfde probleem sinds vandaag, dus volg het graag... Heb nu de stekker eruit getrokken en kijk morgen even of hij dan wel weer wil opstarten. Groeten, Milan Cuylits
Ik heb helaas hetzelfde probleem met mijn connect na het uitvoeren van een update vorige week. Ik hoor ook graag wat hier aan te doen is. Terug naar fabrieksinstellingen lijkt niet te werken. Groet Alex
Reputatie 7
Badge +2
Als een fabrieks reset niet mogelijk is, dan is dit helaas meestal een indicatie dat het toestel defect is, toch wil ik verzoeken hier per telefoon of email met onze support afdeling contact over op te nemen.
Via het forum zijn we vaak gelimiteerd in ons kunnen, waarin per telefoon het probleem makkelijke te bespreken is.
Is een fabriek's reset mogelijk?
Hoor graag het resultaat en of de Connect daarna weer te koppelen is.
Zo niet, dan verneem ik graag het serie nummer waarin per email de verdere communicatie zal vervolgen.
Goedenavond Tim S,
Helaas is het ons niet gelukt om recent na onze melding van het defect te reageren en onze Sonos Connect te resetten terug naar de fabrieksinstellingen. Dat heb ik nu net met m'n dochter geprobeerd en helaas het lukt niet. De lampjes van beide internetaansluitingen blijven branden alsof het een disco is en aan de voorkant gaat de indicator niet branden. Helaas...
Best jammer, want we wilden net Krezip weer over onze stereoset draaien m.b.v. onze Connect. Ik zou nog even het serienummer doorgeven. Ik hoop dat u en Sonos ons kunnen helpen.
Het nummer is: 1203 00-0E-58-2D-D3-78-5
Met vriendelijke groet,
Fam. P. Wester
Reputatie 7
Badge +2
Goedenavond Tim S,
Helaas is het ons niet gelukt om recent na onze melding van het defect te reageren en onze Sonos Connect te resetten terug naar de fabrieksinstellingen. Dat heb ik nu net met m'n dochter geprobeerd en helaas het lukt niet. De lampjes van beide internetaansluitingen blijven branden alsof het een disco is en aan de voorkant gaat de indicator niet branden. Helaas...
Best jammer, want we wilden net Krezip weer over onze stereoset draaien m.b.v. onze Connect. Ik zou nog even het serienummer doorgeven. Ik hoop dat u en Sonos ons kunnen helpen.
Het nummer is: 1203 00-0E-58-2D-D3-78-5
Met vriendelijke groet,
Fam. P. Wester

Heb u een mail verzonden onder ticket: 00587735
Heb tevens uw mail adres van dit publieke forum weg gehaald.