Beantwoord

Sonos Connect draadloos in het netwerk combineren met een PC

• 28 December 2018
  • 1 reactie
  • 1448 Bekeken

Ik heb een Sonos Connect geïnstalleerd op mijn huidig analoog systeem in combinatie met een I-Phone en een I-Pad.
Ik wil graag de Sonos Connect draadloos verbinden met mijn PC (De PC staat in een andere ruimte (bovenverdieping) waar ook een Experia Box staat voor de Wifi verbinding) om muziekbestanden te kunnen afspelen in de huiskamer).
Het betreft een Windows systeem met Windows 10.
Bij het zoeken naar oplossingen zie ik uitsluitend engels-talige oplossingen, ik kom er niet uit en weet niet wat ik moet installeren op mijn PC en hoe ik vervolgens stapsgewijs de verbinding tot stand kan brengen.
NB: Ik ben niet echt bedreven met computers en apparatuur...
Bedankt voor uw medewerking!!!
icon

Beste antwoord door Tim S 28 December 2018, 16:57

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Het geluid van je PC is niet draadloos naar Sonos te streamen, wel is de muziek die op je PC staat naar Sonos te streamen.
Als je het algehele geluid van de computer op Sonos wilt horen, zul je een kabel van de computer zijn uitgang op de analoge ingang van de Connect moeten aansluiten.
Dan kan je Sonos het commando geven de ingang af te spelen, waarin deze dus het geluid van de computer laat horen.
Omtrent de muziek wat op de computer staat, wil ik je vragen de volgende FAQ door te lezen.