Beantwoord

Sonos Connect:AMP valt geregeld uit zonder reden

• 3 January 2019
  • 6 reacties
  • 378 Bekeken

Gedurende ongeveer 1 maand in het bezit van een Connect:AMP en deze werkte tot gisteren perfect. Alleen toen ik gisteravond nog even TV wou kijken, kreeg ik geen geluid. Ik merkte dat het witte lampje vooraan de Connect:AMP niet brandde. Het toestel was ook niet terug te vinden in de App. Kabels gecheckt, maar alles leek normaal. Kabels losgekoppeld, stroomkabel verwijderd en terug opgestart. Tot 3 maal toe. Na nog enkele keren proberen, kreeg ik het toestel toch terug aan de praat en kon ik de Connect:AMP terug zien op de APP. Eventjes TV gekeken zonder problemen, maar deze morgen terug hetzelfde probleem. Volledige Wifi al gereset, alle kabels al verwijderd en opnieuw aangesloten, maar toch steeds na geruim tijd (om en bij de 2 uur, soms wat korter, soms wat langer) valt de Connect:AMP uit en het duurt geruime tijd vooraleer ik deze terug opgestart krijg. Het toestel heeft een maand perfect gewerkt en toch, krijg ik nu constant hetzelfde probleem. Wat te doen? Heeft iemand dit al voor gehad?
icon

Beste antwoord door Tim S 8 January 2019, 11:06

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Dutacki, het spijt mij om te horen dat deze Connect AMP al zo snel een mogelijk defect lijkt te geven. Ik denk dat je het beste even telefonisch contact kan opnemen en aangeven dat je Connect:AMP compleet uitvalt. Ons telefoonnummer en openingstijden staan hier.
Dank voor de reactie, Frank. Ik heb ondertussen via support een diagnose doorgestuurd. Na verschillende pogingen is een factory reset uiteindelijk toch de oplossing gebleken. Oorzaak van het probleem kon helaas niet achterhaald worden. Hopelijk kan ik nu zonder problemen verder.
En net op het moment dat ik zeg dat het probleem verholpen is, valt het systeem terug uit. En weer niet meer op te starten helaas. :?
Reputatie 7
Badge +2
En net op het moment dat ik zeg dat het probleem verholpen is, valt het systeem terug uit. En weer niet meer op te starten helaas. :?
Toch het verzoek weer telefonisch contact op te nemen, als dit niet al gedaan is.
Zo via het forum is dit probleem niet op te lossen.
Toch het verzoek weer telefonisch contact op te nemen, als dit niet al gedaan is.

Ondertussen al het verdict gekregen dat de AMP inderdaad stuk is en een nieuw toestel ontvangen.
Reputatie 7
Badge +2

Ondertussen al het verdict gekregen dat de AMP inderdaad stuk is en een nieuw toestel ontvangen.

Goed om te horen dat je iets werkends in huis hebt, veel plezier van de nieuwe Connect:Amp!