Vraag

Sonos Connect AMP draadloos

• 9 February 2018
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 2
Een 9 tal jaar geleden hebben we onze woning verbouwd en overal in huis speakers geplaatst. Deze zijn verbonden met een connect AMP per ruimte. (tuin, eetkamer, keuken, badkamer, salon)
Nu staan we voor de aankoop van een nieuwe woning. Kan in de Connect AMP gebruiken in combinatie met Wifi speakers? (vb: play 1?)
Ik ben werkelijk een leek op dit vlak dus hoop dat jullie me kunnen helpen.

Thx!!

Andy

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dit is inderdaad mogelijk, naast de Connect:Amp's die je al in huis hebt, kun je extra Play1 of Play:3 of Play:5 speakers toevoegen, die dan ook hun eigen kamernaam krijgen.
In totaal kunnen er 32 Sonos componenten met elkaar in contact komen te staan.
Reputatie 2
Bedankt!
Ik drukte me vermoedelijk ietwat fout uit.
Bedoeling was om draadloze speakers (vb: Play1) te laten communiceren met de connect AMP.
Maar als ik de info hierboven juist interpreteer, dan heb je voor Play1 e.d geen connect nodig?
Reputatie 7
Badge +2
De Sonos Connect is gemaakt om een versterker op aan te sluiten, waar weer speakers op verbonden zitten,
De Sonos Connect:Amp is al een versterker, hier hoeven alleen speakers op aangesloten te worden.
Dan hebben we het over een versterker en/of speakers van een totaal ander merk dan Sonos, om in het Sonos concept te integreren.
De Play:1/3/5 en andere Sonos producten zijn inderdaad op zichzelf staande speakers, versterkt, waar prima geluid uit komt.