Vraag

Sonos Conect AMP , verdwijnt uit het netwerk

• 11 november 2017
  • 5 reacties
  • 254 Bekeken

Ik heb een Sonos Amp aangesloten op twee speakers en verder nog een playbar en play3,. Nu heb ik een probleem wat zich steeds vaker gaat voordoen(elke dag bijna ) , de Amp stopt met muziek spelen en verdwijnt uit het netwerk en app. Stroom eraf en weer aan doen maakt de AMP weer zichtbaar. maar na een poosje verdwijnt de AMP weer. Soms gaat oranjelampje knipperen maar zeker niet altijd. systeem is uptodate, Amp is 7 jaar oud , wat gebeurd hier ?

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Kan een defect of een netwerkprobleem zijn. Wanneer de Amp wegvalt, wil je dan op de + en de mute knop tegelijk drukken en weer loslaten? Het lampje ertussen zou dan oranje moeten knipperen. Wanneer deze dit niet doet, dan crasht de software van de Amp. In dat geval mag je de Amp terugzetten naar fabrieksinstellingen. In ieder geval ontvangen we graag een diagnose van je systeem zodat we meer informatie hebben over het systeem. Wil je een diagnose maken wanneer het probleem voorkomt en het nummer hier vermelden? Zo maak je deze: https://support.sonos.com/s/article/141?language=nl_NL (aangepast)

Fabrieksinstellingen herstel je zo:
1. Stroom uit de speler.
2. Mute knop indrukken en ingedrukt houden.
3. Stroom terug erin. Nog steeds de knop ingedrukt houden.
4. Knop loslaten als het Led lampje oranje gaat knipperen.
5. Opnieuw associeren met de Controller App.
Was even op pad en inm weer terug, fabrieks instelling terug gezet en de amp weer op het netwerk aangesloten. werkt nu al een dag of 7 zonder uitval, dus das in iedergeval een verbetering.... Dank voor je reactie.
ik heb hetzelfde probleem als renevw, helaas werkt de diagnose link niet (ik bedoel de uitleg hoe je een diagnose kunt maken)
Reputatie 3
Badge +2
Instellingen / geavanceerde instellingen / diagnose verzenden
Reputatie 6
Badge +2
Heb de link van mijn collega Bob aangepast.
We zien het diagnose nummer graag tegemoet.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen