Beantwoord

Sonos Beam VU+

Koppelen afstandsbediening lukt niet.
Ik ga naar instellingen kamer.
Kies de kamer met de beam en klik dan op tv
Daar klik ik op instellen afstandsbediening en op doorgaan.
Ik zie daar een afstandsbediening met een rode volume harder knop met de vraag op deze knop te drukken. Na 1 keer op deze knop drukken krijg ik de melding dat de druk op de knop is gedetecteerd.
Hierna klik ik op doorgaan en krijg ik weer die afstandsbediening te zien met de melding dat ik er nu 3 keer op moet drukken. Dit doe ik dan braaf en ik zie ook 3 keer een lampje aan en uit gaan op de beam maar hierna krijg ik dan de melding er is geen druk op de knop gedetecteerd op de afstandsbediening.

Ik heb het zelfde geprobeerd met een afstandsbediening van de philips tv maar ook met deze gaat het mis. Zelfde resultaat.

Iemand nog tips en truuks of moet ik geduldig wachten op een up to date van sonos?
icon

Beste antwoord door Frank N 15 augustus 2018, 10:08

Dat hoort uiteraard niet zo te werken. Wil je eens een andere afstandsbediening instellen en kijken of je daar hetzelfde probleem mee hebt?
De volgende pagina kan je ermee helpen om dit te doen: https://support.sonos.com/s/article/3402?language=nl_NL

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hey vastloper, wil je het instellen nogmaals proberen en daarna een diagnose maken in de app. Dat kan via: instellingen, geavanceerde instellingen, diagnose verzenden en het resulterende nummer hier vermelden.

Zit je Beam met HDMI op je TV aangesloten of heb je dit op een andere manier verbonden?
Hallo Frank. Als ik vanavond weer thuis ben ga ik proberen een log te verzenden.
Op mijn tv heb ik geen arc aansluiting en ook geen optische uitgang.
Ik heb de beam dus aangesloten op de optische uitgang van mijn vu+ ontvanger en de speakers van de tv uitgeschakeld.
Zo..
Diagnose gemaakt en het nummer is 1604513652
Hallo Frank N
Iets gevonden in de diagnose? :?
Reputatie 4
Badge +2
Heb je een mail verzonden, waarin de vraag staat ons even te bellen.
De afstandsbediening werkt zowaar.
Alleen jammer dat je op moet staan en naar de speaker moet lopen om hem harder of zachter te zetten.
Verder als 1 meter red hij niet.
Reputatie 2
Badge +2
Dat hoort uiteraard niet zo te werken. Wil je eens een andere afstandsbediening instellen en kijken of je daar hetzelfde probleem mee hebt?
De volgende pagina kan je ermee helpen om dit te doen: https://support.sonos.com/s/article/3402?language=nl_NL

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen