Sonos Beam Gen 2 koppelen aan Play:1's.


Reputatie 1
Badge

Ik wilde even iets vragen ik heb de Sonos Beam Gen 2 kan ik die koppelen met de 2 Sonos One Speakers ( oud type zie foto  )  die ik heb en kan je mij vertellen hoe ik dat moet doen . 

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ja, dat moet kunnen en hier vindt je meer info https://support.sonos.com/s/article/2927?language=nl_NL.

Wanneer de one’s in stereo staan, dán moet je die eerst uit stereo halen. 

Reputatie 1
Badge

@Erooij 

Moet je de Sonos Beam nog aansluiten op je wifi modem of niet hopend spoedig op een reactie .

Reputatie 7
Badge +3

Niet direct noodzakelijk, maar wanneer je de mogelijkheid hebt is het zeker aan te raden om de Beam bedraad aan te sluiten.

Reputatie 1
Badge

Niet direct noodzakelijk, maar wanneer je de mogelijkheid hebt is het zeker aan te raden om de Beam bedraad aan te sluiten.

@Erooij 

Het is gelukt maar moet de HDMI Kabel van de Sonos Beam in de televisie en de Sonos Beam aangesloten blijven zitten hopend spoedig op een reactie .

johnnij 

Reputatie 7
Badge +3

Zonder die kabel zal je geen geluid van de tv ontvangen op de beam , dus …… ja

Reputatie 1
Badge

Zonder die kabel zal je geen geluid van de tv ontvangen op de beam , dus …… ja

@Erooij  

Oké ik dacht misschien kan ik de beam verbinden met Bluetooth maar is niet mogelijk zeker .

Johnnij 

 

Reputatie 7
Badge +3

Nee

Reputatie 1
Badge

Nee

@Erooij oké nogmaals dank je wel voor je hulp .

Reputatie 1
Badge

Nee

@Erooij oké nogmaals dank je wel voor je hulp .

@Erooij 

Toch even een vraag ik vind het geluid als je via de app naar de radio luistert mooier een voller geluid dan als je naar de televisie luistert is dat ook te veranderen .

Reputatie 7
Badge +3

Dat is normaal gedrag van surroundspeakers. Eea hangt ook sterk af van de uitzending en of je Dolby Digital 5.1 ontvangt via de tv. Dit is te zien in de app waar je het volume regelt. Maar hoe dan ook gaat het bij tv kijken uitsluitend om de effecten die via de achterspeakers komen en dat is altijd beduidend minder dan bij muziek (ook bij muziek via de tv).

Eventueel kan je het volume, in de app, voor de achterspeakers iets harder zetten bij tv. 

Reputatie 1
Badge

Dat is normaal gedrag van surroundspeakers. Eea hangt ook sterk af van de uitzending en of je Dolby Digital 5.1 ontvangt via de tv. Dit is te zien in de app waar je het volume regelt. Maar hoe dan ook gaat het bij tv kijken uitsluitend om de effecten die via de achterspeakers komen en dat is altijd beduidend minder dan bij muziek (ook bij muziek via de tv).

Eventueel kan je het volume, in de app, voor de achterspeakers iets harder zetten bij tv. 

Hoe kan ik de achterspeakers harder zetten als ik vragen mag heb in de app gezocht maar kan het hellaas niet vinden .

Reputatie 7
Badge +3

Via instellingen, Systeem en dan je surroundopstelling kiezen.

 

Reputatie 1
Badge

@Erooij 

Goedemorgen is het mogelijk om het geluid van de televisie nog beter te maken mooier misschien iet bij kopen van Sonos ik hoor het graag . 

John 

Reputatie 5
Badge +3

Wat zou U nog mooier willen? Geluid is natuurlijk heel persoonlijk, ik zie dat U nog geen subwoofer heeft. Dat zou een mooie stap kunnen zijn. De soundbar en surround speakers gaan dan ook anders klinken. 

Reputatie 1
Badge

Wat zou U nog mooier willen? Geluid is natuurlijk heel persoonlijk, ik zie dat U nog geen subwoofer heeft. Dat zou een mooie stap kunnen zijn. De soundbar en surround speakers gaan dan ook anders klinken. 

@Ronald22 

Ik vind het geluid als je via de app naar de radio luistert mooier dan als je hem via de televisie luistert via de televisie hoor je de 2 surround speakers bijna iet ik heb de Sonos One speakers . Ja misschien een subwoofer aanschaffen maar die is ook niet goedkoop zie ik wel .

John 

Reputatie 7
Badge +3

Geluid van tv kan je niet vergelijken met muziek vanuit de app. Bij tv kijken is het juist de bedoeling dat de surrounds alleen meedoen met achtergrondgeluiden. Bovendien wordt veel alleen in stereo uitgezonden op tv en dan hoor je het geluid vrijwel alleen van voren. Je kunt eventueel het volume van de surrounds voor tv kijken iets naar achteren trekken in de instellingen van de app.