Beantwoord

Sonos Beam geen connectie met Samsung tv UE55NU8000

Badge
Goedemorgen iedereen!

Ik ben jeffrey en ik heb een brandende vraag.

Ik heb telkens als mijn tv uitgeschakeld is en weer inschakel, geen verbinding met de beam. Ik moet elke keer alle hdmi kabels (Ps4, Sonos beam en Tele2) uit de tv halen en weer in de juiste volgorde terug stoppen (1. Beam, 2. Ps4 en 3. Tele 2) wil ik weer geluid hebben. Alle instellingen staan goed, maar weet niet waar het aan ligt.

Kan iemand mij helpen?

Alvast vriendelijk bedankt.
icon

Beste antwoord door jeffreyvandorp91 8 januari 2019, 22:47

Hi frank N,
Het is me ondertussen gelukt om hem weer te laten werken. Stroom er af en weer er op. Dus alles werkt weer naar behoren.

Toch bedankt voor je reactie.

Groeten,

Jef

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hi Jeffrey, zou je eens een diagnose willen maken voordat het probleem zich voordoet, tijdens het probleem en nadat je het probleem hebt kunnen verhelpen?

Hiermee kunnen we een duidelijk beeld schetsen wat er precies mis gaat.

Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Badge
Hi frank N,
Het is me ondertussen gelukt om hem weer te laten werken. Stroom er af en weer er op. Dus alles werkt weer naar behoren.

Toch bedankt voor je reactie.

Groeten,

Jef
Beste Jeffrey

Heb je het probleem nog terug gehad? ik heb namelijk hetzeflde probleem dat jij beschrijft maar het blijft zich toch voordoen bij mij.
Badge
Hi Maarten,

Nee voorlopig gaat alles nog goed. Maar vervelend dat het bij jouw niet geholpen heeft.

Ik heb zelf een verlengdoos met daarin de router, tv, ps4 en de sonos beam.
De algemene stroom stekker heb eruit gehaald en 10 minuten gewacht.
Daarna heb ik de stekker weer in het stop contact gedaan en alles (de router/tele2 kast)
weer laten nadenken/connecten/verbinden met internet.

Toen mij tv aangezet en alles werkt weer.

Dus bij mij werkte het om rustig de tijd te nemen. Ik weet niet of jij dat ook hebt gedaan?

Ik vraag mij ook af of dit misschien te maken heeft met het updaten van je sonos controller (telefoon app).
Of het updaten van bv je TV.

Ik zou zeggen probeer het allemaal even uit. Ik ben benieuwd! :).

Groetjes!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen