Sonos Arc valt steeds uit.

  • 14 January 2022
  • 4 reacties
  • 638 Bekeken

Sinds kort mijn Sonos Beam vervangen door de Sonos Arc. Probleem wat ik nu heb is dat de Arc steeds uitvalt en dan na korte tijd weer terugkomt of gewoon vastloopt (dan moet de stekker er weer uit). De Arc is aangesloten via de Boost en heeft een tweetal Sonos One speakers en een Sub er aan gekoppeld. Op advies van Sonos de Ziggo connectbox in bridge modus gezet en een andere router er tussen geplaatst.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Wanneer loopt je Arc vast? Bij TV-geluid, bij muziek, of beide? De Boost hangt aan de nieuwe router, neem ik aan?

Valt zowel bij muziek als bij TV uit. Andere router is niet nieuw maar even als test er tussen gezet om a te gaan og het aan de Ziggo Connectbox lag. Wil nog wel proberen deze router er tussenuit te halen en het vie de TP-Link Deco M4 te gaan doen waarvan ik de eerste dan in router modus zal zetten ipv als AP

Inmiddels nadat de Connectbox in bridge mode is gezet de TP-Link Deco M4 als router gedefinieerd. Aan de hoofddeco een switch met daar de o.a. de tweede Deco en de Sonos Boost maar nog steeds valt het geluid ban de Arc (incl twee maal de One en de Sub) geregeld uit of loopt vast. 

Reputatie 7

Je netwerk lijkt goed voor elkaar. Maar als je Arc ook uitvalt als hij geluid van de TV weergeeft lijkt het me niet dat je een wifiprobleem hebt. Je zou eens een diagnose kunnen vlak nadat het probleem zich voordoet en dan met Sonos bellen.