Beantwoord

Sonos App werkt slecht

• 3 August 2018
  • 4 reacties
  • 1064 Bekeken

Op mijn Android telefoon gebruik de allerlaatste app 9.01. Als ik app gebruik reageert die of helemaal -zwart scherm- of na langere tijd. Na meerdere keren app afsluiten en weer opstarten krijg ik normaal de app werkend maar krijg na enige tijd de opmerking dat de app niet werkt en kan kiezen uit wachten of sluiten.
Het bizarre is dat ik ook een IPad II heb daarop staat versie 9.00 en daarmee heb ik geen problemen. Vwb Sonos heb ik een Sounbar en 2 Sonos 3 en boven een Sonos 1. Merk nog wel op dat alle Sonossen bedraad aangesloten heb.
Voor ideeën om weer @gewoon@ gebruik te maken van de Android app houd ik me erg aanbevolen..

Flip van Duivenbode
icon

Beste antwoord door Tim S 9 August 2018, 16:34

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hey Flip, het klinkt ernaar dat je Android telefoon niet de info van je Sonos-systeem kan ontvangen. Wil je eens een diagnose maken (instellingen, geavanceerde instellingen, diagnose verzenden) en het resulterende nummer hier vermelden
Hé Frank,

Heb net diagnose opgestuurd met nummer 1459941178. Merk nog wel op dat ondertussen een van de Sonos 3 boxen niet meer bedraad aangesloten is..leek net of app beter reageerde maar dat valt helaas tegen.. Ben benieuwd of @jullie@ me kunnen helpen

Flip van Duivenbode
Reputatie 7
Badge +2
Zou je op de KPN kunnen inloggen om te checken of UPNP aan staat gevinkt?
Daarna graag, als het al aan staat, of aan gezet is, de KPN en en de playbar+ Play:3's en Play:1 uit en aan zetten.
Als alles uit en aan geweest is, hoor ik graag of het kpn netwerk de telefoon-app weer beter laat functioneren.
Tim...Heb ingelogd op mijn KPN...toen bleek UPNP uit te staan..dat aangezet. In 1e instantie geprobeerd zonder alle Sonos produkten uit/aan te zetten..toen bleek de app op mobiele divices al beter te werken. Voor zekerheid toen alle Sonos uit en aangezet...en probleem heeft zich niet meer voorgedaan. PS mijn KPN router is een Experiabox V10; hoefde alleen UPNP aan te zetten.
Bedankt voor jullie hulp!!!