Vraag

SONOS app werkt niet meer op Samsung Galaxy Note 10.1

• 3 March 2018
  • 7 reacties
  • 1052 Bekeken

SONOS app werkt niet meer op Samsung Galaxy Note 10.1. Sinds vandaag werkt mijn sonos app niet meer op mijn Samsung Galaxy Note 10.1. Sonos geeft aan dat het besturigssysteem bijgewerkt moet worden terwijl de laatste versie geinstalleerd is en dus helemaal up to date is. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Als je deze melding krijgt dan betekent dit dat je Android 4.2 of lager hebt op je Galaxy Note. Je zult minimaal Android versie 4.3 of hoger moeten hebben om de Sonos app te kunnen gebruiken. Kijk dus eens of er een update is voor je besturingssysteem.
Hoi, Ik heb het zelfde probleem met mijn ASUS MEMOpad 10. Contact gehad met ASUS en zij adviseren voor een eerdere versie van de sonos app te plaatsen, ASUS geeft geen update meer.
Hoe kom ik aan een eerdere versie van SONOS en waarom wordt dit niet vermeld door SONOS voor je de update uitvoerd?
Reputatie 4
Badge +3
We hebben de vereisten staan op onze website, maar we sturen ook emails uit een aantal weken van te voren dat de support voor dergelijke besturingssysteem versies zal komen te vervallen. Het is mogelijk dat je jezelf hebt uitgeschreven voor het ontvangen van emails, in dat geval zal je het niet hebben ontvangen in de mail.

Het is niet mogelijk om aan een eerdere versie van SONOS te komen. De speakers en de app lopen synchroon qua versie en als er een verschil is (bijvoorbeeld de app op versie 7.2 en de speakers op versie 8.3) dan zullen de speakers niet te bedienen zijn. De speakers moeten altijd op de laatste versie staan om muziekservices en andere services te kunnen blijven ondersteunen, en dus zal de app altijd mee gaan.
Ik heb deze probleem ook op mijn Huawei M5
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb deze probleem ook op mijn Huawei M5
Welke software versie staat er op je Huawei M5?

Voor Sonos heb je het volgende nodig.

System Requirements for 9.0

Android 4.4+ (full support)
iOS 9+
macOS 10.10+
Windows 7+
Android 8.0 Het is de nieuwste tablet van Huawei. Als je de Sonos app opstart dan werkt hij of niet of een klein tijdje (1 a 2 minuten) en dan slaat hij vast en krijg je mededeling om de APP af te sluiten. Je probeert het daarna nogmaals met hetzelfde resultaat. Wat kan het zijn?
Reputatie 7
Badge +2
Android 8.0 Het is de nieuwste tablet van Huawei. Als je de Sonos app opstart dan werkt hij of niet of een klein tijdje (1 a 2 minuten) en dan slaat hij vast en krijg je mededeling om de APP af te sluiten. Je probeert het daarna nogmaals met hetzelfde resultaat. Wat kan het zijn?
Geen idee, misschien het toestel een keer helemaal uit en aan zetten, meestal staan telefoon en tablets altijd aan, en gaan nooit uit.
Als het zich voor blijft doen, raad ik toch aan ons even telefonisch te bellen.