Vraag

Sonos app verbinding

Beste,

Ik heb een probleem met mijn sonos app, vandaag 2x one, 1x beam en SUB gekocht.

Bij het proberen van het instaleren ging de software update steeds niet goed. Dit is nu eindelijk gelukt alleen sonos app blijft om product registratie vragen. Maar als ik kijk in mijn account zie ik ze gewoon staan. Al met al is de app nu niet te gebruiken. Eerst dacht ik dat het aan mijn netwerk lag maar alles werkt als een trein behalve dus mijn nieuwe speakers.... (nouja werkt wel via airplay maar niet via de app)

Na middagje op dit forum hangen zie ik dat veel gevraagt wordt om een diagnose te sturen maar zelfs dat doet de app niet. App opnieuw instaleren is ook de oplossing niet en 2 telefoons en 3 ipads verder blijft het dus hangen bij de registratie..

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik hoor het graag!

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Dit probleem word waarschijnlijk veroorzaakt door je netwerk, Sonos krijgt geen toegang tot het internet waardoor deze niet zijn registratie kan doorlopen, maar dus ook geen diagnose kan verzenden naar onze servers.
Wil je vragen telefonisch contact met ons op te nemen waarin we graag onderzoek doen naar je netwerk, en je Sonos werkend zullen achterlaten.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen