Vraag

Sonos app vaste pc werkt niet

  • 12 February 2022
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Ik bedien mijn Sonos Amp en Ikea Symphonic die beiden op mijn wifi netwerk zijn aangesloten met 1 ipad en  een android gsm. Probleemloos. Mijn vaste pc zit via een netwerkkabel op de router, maar ziet de sonos apparatuur niet.

Heb alle instellingen, zoals firewall e.d. al volgens de helpfiles gecontroleerd en/of aangepast. Alles al diverse keren opnieuw opgestart, maar het probleem blijft.

Melding : sonos product is niet gevonden.

Als ik inlog in mijn modem zie ik dat de port ook niet zichtbaar is, maar in de app zie ik dat hij wel een ip-adres heeft gekregen.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Erwiloes, welkom bij de Sonos community!

Maak je toevallig gebruik van wifi versterkers op locatie?

Mogelijk zenden je wifi versterkers een apart netwerk uit, de vaste pc kan Sonos in dit geval niet vinden omdat deze op het netwerk van je router zit. 

Mocht je inderdaad wifi versterkers op locatie hebben, dan raad ik aan om even telefonisch contact met ons op te nemen.  

Middels een diagnose van je systeem kunnen wij nagaan of er inderdaad 2 netwerken op locatie zijn die dit probleem veroorzaken. 

Vervolgens kunnen wij dan de nodige stappen doorlopen om dit probleem op te lossen.