Beantwoord

Sonos app op een chromebook

  • 21 November 2018
  • 6 reacties
  • 3148 Bekeken

Ik heb een android app op een chromebook geïnstalleerd. De app ziet wel Sonos, maar kan geen verbinding maken. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem. mvrgr, Paul
icon

Beste antwoord door Tim S 29 November 2018, 10:13

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Een Chromebook heeft een toch wat andere variant Android op zich staan.
Voor deze Android versies heeft Sonos helaas geen Sonos app op de markt, en officieel ondersteunen we de Chromebook daarom helaas niet.
Misschien dat in de toekomst zo'n app gaat verschijnen, maar kan hier op het moment helaas weinig concreets over melden.
En opeens ......... doet-ie het weer!

Ik had hetzelfde probleem (Acer Chromebook) dat door Sonos simpelweg werd afgedaan met "ondersteunen we niet". Vanavond toch maar weer eens geprobeerd en wat gebeurde er?? Er komt muziek uit!! Zeer verbaasd maar echt aangenaam getroffen. Sonos, jullie maken mij hier erg blij mee. Wat een leuk kerstcadeau!!:
Badge
goed om te horen dat het werkt op een Chromebook. Was zinnens eentje aan te schaffen maar sommige toepassingen weerhielden me daarvan. Prettige feestdagen nog.:)
Reputatie 7
Badge +2
Hier hadden wij geen invloed op, zoals verwoord wij ondersteunen geen Chromebook aangezien we hier geen applicatie voor gemaakt hebben.
Mocht het niet meer werken dan hebben wij dus helaas geen oplossing voor het probleem.
Wel fijn om te horen dat je de Sonos er mee kan besturen.
Sinds vandaag Sonos op mijn HP Chromebook ?

Bij mij vind het het steeds het Sonos netwerk niet. Ondanks dat ik rechtstreeks gekoppeld ben via een kabel op het netwerk. Maar blijft mijn controller niet vinden ondank ook de laatste update van de Sonos app op de PC.:slight_frown:. App ook al verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd.