Beantwoord

Sonos app loopt steeds vast

• 17 August 2018
  • 7 reacties
  • 1068 Bekeken

Ik heb een vervelend probleem. De Sonos app blijft maar crashen.

Hij crasht voornamelijk als je even niets aan het doen bent en een ander nummer aan wil gaan zetten. De app loopt dan vast en vervolgens moet je hem een keer of 4 opnieuw opstarten voor de app weer werkt. Erg irritant.

Herkent iemand dit probleem?

Kan het ermee te maken hebben dat ik een eigen library van 6000 nummers eraan heb hangen die hij streamt van mijn laptop? Dat zou hij toch makkelijk moeten trekken dacht ik.
icon

Beste antwoord door Lenny88 18 August 2018, 19:58

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zou je ons hier over kunnen bellen, dit onderzoeken we uiteraard graag, maar dat gaat niet zo via een forum.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Gratis te benaderen van Maandag t/m Vrijdag van 10:00 tot 18:00
Inmiddels gebeld en uitmuntend geholpen. Het lag aan een aantal FLAC bestanden die Sonos niet af kan spelen. Hierdoor liep het systeem constant vast.

Deze bestanden zijn inmiddels vervangen en het loopt weer als een trein.
Reputatie 5
Badge +3
Goed om te horen Lenny!
Badge

Heb nu helaas ook een probleem met installatie van de sonos 2 app. Op Ipad lukt het maar het is hopeloos op de Iphone Xs. De pagina met de privacy statement kom ik gewoon niet voorbij. Wat ik ook probeer, kom niet verder dus installatie mislukt. Ook gek: de oude 5 boxen staan nog steeds op mojn accoint terwijl ik die 8 maanden geleden naar Sonos terug gestuurd heb. Jammer dat het niet vlekkeloos gaat. Werkt de nieuwe app niet op een IPhone xr?

Reputatie 7

Ja, hoor bij mij werkt hij prima. Hoezo kom je de pagina met het privacystatement niet voorbij? Als het goed is staat daar onderaan een knop die je doorstuurt. Je telefoon even draaien en scrollen?

Sonos devices gaan pas uit je account als ze door een andere worden gebruikt. Bij jou blijven die 8 dus altijd staan. Ze eten geen brood, toch?

Badge

Haha, als het zo simpel was… Niet dus. Er staat geen’knop die je doorstuurt’ (heb een vaag idee wat hier gepoogd wordt mee te delen). Niet goed dus. Aan uw reactie heb ik helemaal niets. Zonde van uw tijd en de mijne. Fijne avond nog!

Reputatie 7

Wat ik zeg is dat die knop er (in mijn herinnering) zou moeten staan. Die opent/stuurt je door naar een pagina waarop je de voorwaarden accepteert. Jij krijgt die knop en vervolgens de pagina dus niet. Daar zijn we dan dus achter.

P.S. Je zou eens kunnen nadenken over de toon van je bericht. Jij hebt een probleem, ik doe je (in mijn eigen  vrije tijd) een mogelijke oplossing aan de hand en jij zegt eerst iets lulligs over hoe ik mijn hulp verwoord (“heb een vaag idee wat hier gepoogd wordt mee te delen") en meldt vervolgens dat ik jouw tijd heb verspild?

Maar goed. Je hebt vast gelijk. Tijdverspilling.