Krijg de nieuwe app niet geinstalleerd.

  • 16 January 2021
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Heb al jaren wat sonos spullen. Playbase, play one, sub, een move en sinds vandaag een boost.

De boost gekocht omdat ik al zeker drie maanden de sonos spullen niet meer aan de praat krijg.. Dit sinds de nieuwe installatie van de app. Had hoopte dat dit een oplossing zou zijn. Tja niet dus. Ben aan het einde van mijn latijn.

Heb het eigenlijk maar opgegeven. Het bellen met sonos is onbegonnen werk. Zou ik al iemand aan de lijn krijgen dan snap ik het niet… Ben absoluut geen techneut zeker niet op het gebied van apps installeren en ingewikkelde vragen van een app. Als dat dan telefonisch moet dan gaat bij mij het licht uit!

Volgende stap, voor mij, zal zijn student aan huis bellen (Enschede). Maar voor dat deze actie actueel wordt` kan iemand mij helpen???

Van de sonos fabriek verwacht ik niets… Prachtig spul maar support voor een leek "ho maar”.

 

Vriendelijke groet

Huub

 

 

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Welkom op het forum, vervelend allemaal. Een paar dingen:

  • de Boost moet je met een ethernetkabel verbinden met je router, heb je dat ?
  • Kun je wat uileg geven over je netwerk, hoe ziet dat er uit, welke provider & apparaten gebruik je?
Reputatie 7

Mijn ervaring is anders. Als je de stappen van Sonos volgt, komt het in 99% van de gevallen goed.

Maar goed. Waar is het in jouw geval bij de upgrade naar S2 fout gegaan? Waarom was de Boost een oplossing? Zijn je apparaten wel zichtbaar in de S1 app?

Zie ook https://support.sonos.com/s/sonos-s2-overview?language=nl_NL