Beantwoord

Sonos app

• 8 September 2018
  • 7 reacties
  • 361 Bekeken

Badge +1
Als ik een album in mijn apple music bibliotheek verwijder hoort deze ook te worden verwijderd in de sonos app, toch.
Maar wat gebeurt er in de sonos app, de muziek wordt verwidijderd maar de naam en de artiest blijven staan en als ik op de artiest druk in mijn muziek komen de albums te voorschijn uiteraard zonder muziek zonder album hoes maar inplaats hiervan een rode muziek noot op de plaats van het album hoesje.
Hoe krijg ik als nog de artiest en de naam van het album uit de app verwijderd?
icon

Beste antwoord door Fr.Black 12 September 2018, 14:32

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
Onder bewerken instellingen muziekbibliotheek selecteren en dan even bijwerken (updates) voor de veranderingen.
Badge +1
Het probleem is dat ik geen computer heb, maar alleen een I-pad.
Het probleem wat zich voor doet heb ik noot eerder gehad.
Als ik een album verwijderde uit mijn muziek bibliotheek op de i-pad was hij ook geheel verdwenen in de sonos app maar nu blijft de naam van de artiest staan en de naam van de albums die onder artiest vallen alleen de muziek is weg heel vreemd, misschien komt het door de laatste update. Van sonos.
Badge +1
Nog een verschijnsel zet ik een verwijderd album weer terug in mijn apple bibliotheek dan komt deze ook niet terug in de sonos app in mijn muziek.
Wil ik het betreffende album toch via de sonos app afspelen dat moet ik dit doen via een zoekopdracht in de sonos app.
Badge +1
Weet iemand de oplossing?
Zeer vervelend als de artiest en album in de app blijven staan terwijl deze zijn verwijderd in apple music bibliotheek.
Badge +1
Helaas nog steeds geen oplossing of een antwoord van een deskundige mogen vernemen.
Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
Badge +1
Ook nieuwe albums die ik in de apple muziek bibliotheek zet komen niet te voorschijn in sonos app zoals normaal gebruikelijk is.
Badge +1
Niet te geloven maar alles werkt weer, hoe het komt geen idee.
Ik heb de apps verwijderd sonos app, muziek app apple account apple music in de app verwijderd niets hielp.
Mijn abonnement op apple music stop gezet en weer aangezet nu werkt alles dus weer of dit de reden was dat het nu weer werkt, geen idee.
Blij ben ik wel.
Wat mij betreft kan dit topic worden gesloten