Sonos alarm gaat niet uit

• 30 december 2016
  • 36 reacties
  • 3818 Bekeken

Toon eerste bericht

36 Reacties

Problemen lijken van de baan. Alles werkt terug als tevoren.
Al mijn alarmen zijn terug ingesteld. En ik kan alles uit zetten (en blijft uit :D)
sturen jullie een berichtje naar alle gebruikers als het probleem is opgelost?
Reputatie 2
Ook bij mij lijkt het weer te werken, gisteren en vanochtend had ik dezelfde problemen als hier beschreven,
Ik heb heb op diverse van mijn Players (o.a. Play:3 en ZP100) geprobeerd, allemaal hetzelfde probleem.
Nu net na melding Bart weer geprobeerd en als sneeuw voor de zon...
Wel vreemd heb tussendoor geen nieuwe update oid geinstalleerd.

Enfin wachten nu maar tot volgend jaar 30 december, dan steekt het probleem misschien weer de kop op.
Bij mij werkt het ook weer. Jammer genoeg geen update van Sonos gehad...
Reputatie 3
Officieel opgelost, update van Sonos is hier:

https://en.community.sonos.com/announcements-228985/resolved-problems-with-sonos-alarms-for-123116-updates-inside-6763419
Same problem, waiting for solution...
Reputatie 3
But it's solved since a few days ago. 😮 If you still experience looping alarms somehow, best contact support quickly. Oh and try to remove/re-add the alarms.
Goedemorgen, het probleem doet zich nu bij mij voor. Ik kan mijn alarm niet uitvinken. Of ik moet het complete alarm verwijderen en als ik hem nodig heb weer helemaal overnieuw instellen....
Hoe moet ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +2
Goedemorgen, het probleem doet zich nu bij mij voor. Ik kan mijn alarm niet uitvinken. Of ik moet het complete alarm verwijderen en als ik hem nodig heb weer helemaal overnieuw instellen....
Hoe moet ik dit oplossen?

Dit topic is van 2016, dus is wat oud.
We zijn er wel bekend mee dat Android toestellen op het moment problemen kunnen ervaren met de instellingen van uw Alarm.
We werken er hard aan dit op te lossen.
Ik heb dit probleem ook nog steeds. Heb al verschillende updates voorbij zien komen en geïnstalleerd in de hoop dat het eindelijk opgelost zou zijn, maar helaas.
Het is toch ernstig dat dit topic al van 2016 is en helaas nog steeds actueel! Ik hoop dat hier nu eindelijk zeer spoedig een oplossing voor wordt gevonden want het is behoorlijk irritant!
Reputatie 4
Badge +3
Gouwejan, het probleem dat dit topic beschrijft is al twee jaar niet meer actueel. Dit omdat dit probleem kwam vanwege een tijdzone probleem en verder niks, dus als je een probleem hebt met je alarm, dan heeft dit een andere oorzaak. Hier zouden we ook graag naar kijken, maak even een diagnose van je systeem binnen 20 minuten nadat je het probleem ervaart. Hoe je een diagnose maakt staat hier

Reageer