Beantwoord

sonos 2 update

• 27 juli 2020
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Steeds als ik nu een link vanuit mijn mail van de IPhone open klik gaat deze standaard naar de Sonos app via Safari....

icon

Beste antwoord door Erooij 27 juli 2020, 22:26

Ik hoop voor je dat er mensen zijn die iets begrijpen van je vraagstelling/probleem. Ik heb het nu een paar keer gelezen maar ik geloof niet dat ik het begrijp. Wat gebeurt er nu precies?

Je krijgt een willekeurige mail met daarin een link naar een internetpagina, vervolgens opent Safari (dat lijkt dan nog te kloppen) en dan wordt er vanuit Safari de Sonos app geopend (?????).

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik hoop voor je dat er mensen zijn die iets begrijpen van je vraagstelling/probleem. Ik heb het nu een paar keer gelezen maar ik geloof niet dat ik het begrijp. Wat gebeurt er nu precies?

Je krijgt een willekeurige mail met daarin een link naar een internetpagina, vervolgens opent Safari (dat lijkt dan nog te kloppen) en dan wordt er vanuit Safari de Sonos app geopend (?????).

Sorry.

als ik een mail ontvang van bijvoorbeeld een webshop met daarin de verzend gegevens en ik klik op die link om te kijken opent de Sonos app in plaats van de betreffende link. 

Reputatie 5
Badge +3

Ik wist niet dat dat mogelijk is in iOS, maar ik zou beginnen met het volledig uit en aanzetten van de telefoon, in de hoop dat alle schakelingen weer goed vallen. Mocht dit niet helpen dan zou ik de Sonos app verwijderen om te zien wat er dan met de koppeling vanuit mail gaat gebeuren om vervolgens Sonos app weer opnieuw te installeren.

Reageer