Beantwoord

Songs worden half afgespeeld

• 14 November 2018
  • 9 reacties
  • 304 Bekeken

Badge +1
Vele songs die wij in onze albums hebben van sonos worden gewoonweg half afgespeeld en gaat dan door naar de volgende song die ook vaak half afgespeeld wordt. WIj hebben al een hele tijd Sonos systemen 7 stuks nooit geen problemen gehad maar de laatste weken is het hopeloos. Heb de hele topic nagelezen op dit probleem en alles geprobeerd maar zonder succes. Heb nu 1 Sonos Play One op een vaste bekabeling gezet ende rest op wifi, ook dit helpt niet, al het andere ook geprobeerd........stroom erop en eraf, liedjes overnieuw downloaden enz, enz, enz........allemaal geen succes.... van zo'n duur systeem als Sonos moet zulke bugs eigenlijk niet kunnen, zeer slechte zaak en eigenlijk een beetje spijt van alle aankopen van Sonos...........Graag even hulp van de Sonos Experts aub.
icon

Beste antwoord door HARO 14 November 2018, 17:17

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestiging's nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Badge +1
Bevestigings nummer: 1733844222........................systeem geeft aan dat de verbinding van Deezer verbroken wordt met de betreffende song en gaat dan door naar het volgend liedje.
Reputatie 7
Badge +2
Hoever staat Cuuns Hok in meters van de rest van de Sonos componenten?
Zou je tevens kunnen checken of de Asus router van een firmware update voorzien kan worden, en of het uit en aanzetten van de Asus er mogelijk voor zorgt dat het probleem met deezer ophoud?
Ervaar je het probleem altijd op de zelfde kamer/groep?
Badge +1
Cuuns Hok staat pakweg een meter of 8 van onze loods luidspreker en kantoor luidspreker, kantoor luidspreker is op vast netwerk aangesloten om het huidige probleem te takelen maar dat is dus mislukt. 9 november heb ik de asus router geupdate en net precies nogmaals omdat er een nieuwe update was. Probleem is er nog na deze update. Het probleem ervaren wij op elke luidspreker, dit is sinds een week of twee denk ik daarvoor nooit geen problemen, maar het is niet bij elk nummer, wel bij veel maar niet bij alles. Aan en uitzetten van de router is ook al gedaan maar ook zonder succes.
Reputatie 7
Badge +2
Wil je vragen onze support desk te bellen.
Kunnen we even net wat beter onderzoek doen dan zo via 't forum
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Badge +1
Bel morgen wel even nu geen tijd meer.
Badge +1
Morgen bel ik wel
Reputatie 7
Badge +2
Nee sorry, dieper onderzoek is nodig, vandaar mijn vraag in m'n vorige bericht om even te bellen.
Badge +1
Het ligt aan DEEZER, systeem zegt elke keer dat er een bepaald nummer of vele meer nummers halverwege niet meer afgespeeld kunnen worden met dat kloten Deezer......veel mensen hebben hier last van......maar morgen bel ik jullie wel even.