sommige tracks niet gevonden

• 10 januari 2015
  • 4 reacties
  • 901 Bekeken

Reputatie 2
Wanneer ik search in de Sonos app zie ik geen resultaten voor de tracks die er zeker zijn. Ook zijn de idtags goed gevuld en heb ik de index meerdere malen refreshed. Ik kan geen logica zien in waarom deze tracks niet gevonden worden, een search op tracks van hetzelfde album hebben bijna identieke tags (alleen titel anders) en die worden wel gevonden. De limiet van 65000 heb ik nog lang niet bereikt (ong 1/5).

Alvast bedankt!

4 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Welkom op het forum, Trifonius!

Om welke soort bestanden gaat het? Mp3, flac, alac, wav, etc. Als je zeker weet dat de tracks er zijn, zou je die tracks kunnen verwijderen uit de bibliotheek en tijdelijk elders plaatsen. Daarna herindexeren, daarna bestanden terugplaatsen en tot slot weer indexeren.
Badge
Ik ga er even van uit dat je muziek ergens op een harde schijf staat? Kan het zijn dat er nog oude tracks in de map 'trashbox' staan die de boel verstoren? Even deleten...
Kan het zijn dat de ontbrekende tracks 24 bits ipv 16 bits zijn?
Badge
Altijd best wel jammer als een vragensteller blijkbaar geen interesse heeft in reacties op de vraag of gewoon niet even antwoord terug geeft. Onbegrijpelijk.

Reageer