Vraag

slechte connectie met spotify

• 13 September 2016
  • 5 reacties
  • 716 Bekeken

Sinds de laatste update van sonos controller veel problemen met de connectie met spotify.
Nummers spelen niet af en/of worden onderbroken, kan afspeellijsten niet laden en naar wachtrij plaatsen.
Systeem al diverse malen geheel opnieuw opgestart en aangesloten, internet verbinding is even sterk als altijd. Radio speelt af zonder problemen..
Iemand tips?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 3
Hm mijn Spotify was ook even weg maar toen was-ie er weer!

Heb je standaard router reboot al eens geprobeerd?

Aangezien de radio het wel doet, lijkt het heel specifiek bij Spotify, maar bij mij werkt het dus misschien een of ander netwerk probleem? Ik zou zeggen, bij Sonos aankloppen als de router opnieuw opstarten niet werkt, die kunnen zo'n dingen goed oplossen.
Het werkt nog steeds niet, hij geeft aan onvoldoende wifi snelheid om spotify te bufferen ?
Terwijl deze op 40MBps zit + ik gebruik maak van een Boost.
@csbrnk:
Kun je 1 box rechtstreeks met een kabel aansluiten op je router ?
Ik heb dit namelijk ook gehad maar vervolgens bleek dat er niet genoeg data over was via mijn WiFi en dat ik teveel stoorzenders in huis had (teveel WiFi netwerken in het algemeen).
Mocht de draad aangesloten zijn en je hebt geen problemen meer dan moet je het dus gaan zoeken in je WiFi omgeving.
Ik heb deze samen met de opmerkingen vanuit de telefonische hulpdienst van Sonos opgelost en ben er heel blij mee want het draait hier nog steeds perfect op 20 Mb/s.
Vervolgens kun je de kabel gewoon weer verwijderen en werkt alles weer als vanouds.
Succes er mee.
Reputatie 5
Badge +2
Het werkt nog steeds niet,st.

Speel even wat af en stuur een diagnose in als het probleem zich laat zien, post je diagnosenummer hier.
Tja en nu snel reageren want dan is je probleem ook sneller opgelost 🙂