Vraag

Sinds nieuwe update problemen met Play:5

  • 12 August 2021
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Sinds Sonos een nieuwe update heeft heb ik alleen maar gezeik met het systeem.

Ik ben er echt helemaal klaar mee. Wat is dit voor een service naar jullie klanten toe zeg.

Mijn play 5 moet ik steeds opnieuw instaleren.

Sinsds vandaag lukt dat ook niet meer.

 

Wat gaan we hier aan doen?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7

Vervelend dat je systeem het niet goed doet. Dit is echter een gebruikersforum waarop Sonos af en toe meekijkt. De meeste hulp wordt geboden door andere Sonos-eigenaars. Jouw bericht geeft weinig informatie over wat het probleem precies is, uit welke componenten je systeem bestaat hoe je systeem is aangesloten. Kun je dat toelichten?

En, als ik eerlijk mag zijn, je weet dus niet wat er precies aan de hand is. Dan is de toon van je bericht ook vrij scherp……..

Reputatie 4
Badge +1

@Ncobben Goedermorgen en welkom op de community.

 

Heb je ondertussen al contact gehad met ons, of kan ik je nog ergens mee helpen?

 

J

Ik herken de problemen wel. Zelf heb ik een Move en een Play 5. De laatste tijd herkent Spotify die met grote regelmaat niet, moet ik eerst in de Sonos app weer naar Group Rooms (iedere keer opnieuw) om de Move en Play 5 te koppelen. De lol gaat er zo echt van af. Hier moeten toch meer mensen last van hebben. Is er een oplossing?

Reputatie 7
Badge +3

Gebruik je de move dan ondertussen niet als alleenstaande speaker of staat deze altijd op dezelfde plek met dezelfde wifiverbinding gegroepeerd aan de play 5?

Klopt, ik gebruik de Move niet als alleenstaande speaker en altijd op dezelfde plek met dezelfde wifiverbinding gegroepeerd aan de play 5.