Beantwoord

Sinds kort geen verbinding meer met de amp+versterker in de tuin

• 24 June 2018
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Een hele tijd werkte de verbinding met de buitenboxen in de tuin heel goed, sinds kort begon deze soms uit te vallen en momenteel is er helemaal geen verbinding meer. De verbinding verloopt als volgt boost/bridge/bridge/amp+versterker. Reeds wisselde ik de bridgen eens om en bij beide is er een verbinding tot aan de eerste bridge. Is de afstand nu plots te ver en vroeger niet ??? alle gebouwen zijn blijven staan ...
icon

Beste antwoord door Emily P 29 June 2018, 09:52

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Zou je een diagnose willen sturen van je systeem en het nummer hier willen antwoorden? Het hoeft namelijk geen afstandsprobleem te zijn, het kan ook zijn dat er draadloze interferentie is, het kan zijn dat 1 van de 2 Bridges niet werkt bijvoorbeeld.
Ik heb net een diagnose kunnen doorsturen , maar ik weet niet of je daar veel zal kunnen op zien gezien de ene bridge de ander blijkbaar niet meer bereikt ...
Ik heb de bridge die ik niet kan bereiken eens gewisseld met deze die ik wel kon bereiken en het resultaat was hetzelfe.
1ste bereikbaar, 2de niet.
Reputatie 4
Badge +3
Dit wordt verder al besproken met je in een ander topic, ik zal deze sluiten.
https://sonos-nl.insided.com/installatie-en-gebruik-229100/boost-als-bridge-gebruiken-6767366