Schofterig veel reclames

  • 29 November 2021
  • 7 reacties
  • 219 Bekeken

Beste Leden,

Ligt het aan mij of komen er steeds meer reclames, ik word er dood ziek van.

Ik heb toen de tijd een sonos gekocht zonder die irritante reclames, maar nu presteren ze het zelfs om dwars door een nummer heen de reclame te doen.

is hier een goede oplossing voor ? want anders knoop ik hem met oud en nieuw aan een vuurpijl:grin:


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Of continu aan het zappen omdat er zoveel reclame is 😉 Soort vicieuze cirkel. 

Reputatie 7

Ik vraag mij wel af hoeveel reclame je dan krijgt bij TuneIn. Eigenlijk alleen bij de start, of hernemen na een pauze van de uitzending, toch?

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn hier al vele boeken vol geschreven over het onderwerp reclame.
Sonos is een doorgifteluik van muziekdiensten e.d. Sonos zelf is niet verantwoordelijk voor wat de aanbieders waar jij een abonnement op neemt doen om aan hun inkomsten te komen. Wat vroeger was hoeft nu niet de norm te zijn. Vroeger kon je ook tv kijken zonder reclame, vroeger kon je ook internet op zonder reclame. Helaas is het zo dat je steeds meer een verschuiving ziet van reclame naar dit soort media. Mogelijk ook veroorzaakt omdat kranten en tijdschriften steeds minder verkocht worden en huis aan huis reclame ook in de ban gedaan wordt. 
We zullen ermee moeten leren leven. 

ik zal een even kijken wat dat juke is, bedankt voor je antwoorden 

Reputatie 7
Badge +3

Ik luister zelden radio. Mocht ik radio luisteren dan stream ik dit meestal via AirPlay vanaf mijn iPad. Nooit meer reclame dan dat er standaard meegezonden wordt vanaf de zender. Overigens is dat de reden dat ik meestal geen radio luister, te veel geouwehoer en te veel reclame. Heerlijk om muziek te luisteren zoveel je wilt en wat je maar wilt via een betaaldienst.
Overigens reageer je niet op mijn suggestie om Juke eens te proberen.

betaal jij ook voor de radio dan ?toen ik de sonos aankocht was het niet de basis, en was er geen sprake van reclame.
“Waarschijnlijk mag je geen vuurwerk afsteken” vind je hem niet ludiek genoeg dan ? of heb je een ludieker plan voor me ?.:grin:

Reputatie 7
Badge +3

Waarschijnlijk mag je geen vuurwerk afsteken, maar er zijn vast wel andere ludieke methodes te verzinnen.

Voor veel mensen lijkt Juke overigens een oplossing. Zelf ervaar ik geen enkele reclame, maar mogelijk komt dat omdat ik betaal voor de muziek die ik luister.