Vraag

s5 verdwenen uit app

• 28 juni 2020
  • 9 reacties
  • 90 Bekeken

Mijn S5 is plots verdwenen uit de app. De S1 zien we nog wel. Zoeken en opnieuw toevoegen lukt niet. We hebben dit eerder al een keer gehad en toen is het met enig geluk wel gelukt de S5 weer te kunnen gebruiken.

Iemand hetzelfde meegemaakt? En hoe los je dit op?

Het is uiterst vervelend.

P.s. ik heb vanmiddag de nieuwe S2 app geïnstalleerd op mijn mobiel omdat dat wellicht het probleem was...maar niet dus…

EricL

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Is het de P5 gen1 ?

Hallo Difke...het is gen 2

Reputatie 5
Badge +3

Waarschijnlijk had je hem draadloos verbonden denk ik, daarom kiezen we voor Sonos 🙂

Indien draadloos.. zou je hem dan even bedraad kunnen aansluiten? Misschien komt hij dan weer tevoorschijn in de app.

Het is een gokje waard.

Dat heb ik standaard...bedraad. En dat werkte altijd heel goed…

Reputatie 5
Badge +3

Mss kan je eens proberen met hem te resetten ( mocht je dat nog niet gedaan hebben).

Anders is het verstandig om morgen de Sonos helpdesk even te bellen, daar kijken ze het graag voor je na.

Ik probeerde net onbedraad en dat lukte dus ook niet. Kreeg melding om m tijdelijk bedraad te doen. Dat deed ik. Lampje knippert wit afwisselend constant wit. Dat betekent dat de Sonos al aangemeld is lees ik dan...maar wederom lukt het niet m te vinden…

Blijft ook nu wit.…

Resetten doe je door de stekker er uit te halen voor een bepaalde tijd las ik...hoe lang precies?

En daarna kan ik m weer opnieuw proberen aan te melden?

Difke.…

En ineens werkt ie....kreeg ineens in de app de melding dat de S5 een update nodig had...dus was die aangemeld ineens anders kan die melding niet komen.

Ervaring met Sonos is dus dat je te lang met een probleem blijf zitten...en je geduld moet hebben omdat meldingen vanuit de app veel te laat worden gestuurd/ontvangen....en je het probleem op kunt lossen…

Thnks voor je reacties en fijne avond verder.

Eric

Reputatie 5
Badge +3

Leuk dat het weer werkt.

Geniet van je systeem 👍

Fijne avond.

Thnks.. 🙂

Reageer