Beantwoord

S2 app werkt niet

  • 26 May 2021
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Ik ben in het bezit van een Sonos Arc en 2x de Sonos play, dit alles aangesloten aan de tv en werkt perfect. Muziek streamen enz gaat ook goed maar de Sonos app krijg ik niet werkend op mijn telefoon en mijn vriendin haar telefoon. Zelf gebruik ik een iPhone XS mijn vriendin de iPhone 12, heb al van alles geprobeerd app verwijderen opnieuw installeren enz. Het probleem zit hem in dat de app geen verbinding kan maken met het netwerk. 

Ik heb de app ook staan op mijn iPad uit 2012 ofzo en daar werkt de app wel perfect op, het ligt dus niet aan mijn netwerk. En als ik een speedtest doe op mijn telefoon kom ik ook ruim boven de 100mb download snelheid uit. 

 

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

 

 

icon

Beste antwoord door 106rallye 27 May 2021, 12:41

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Heb je de app de vereiste toestemmingen gegeven?

Heb je de app de vereiste toestemmingen gegeven?

Ja al de toestemming die je kan geven heb ik gegeven. 

Na het uitschakelen van de 5ghz op de modem lijkt alles goed te werken op 2,6 ghz.

Reputatie 7

Ik lees steeds meer dat sommige routers geen communicatie tussen beide banden (2,4 en 5Ghz) toestaan. Dat is inderdaad een probleem als je iets wilt bedienen - en niet passend in de gedachte dat je netwerk één is…..

Zie ook deze discussie: BT Smart Hub 2 - Connection Issues (April 2021) | Sonos Community