Vraag

S2 app op android installeren lukt

• 19 juni 2020
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

Recentelijk hebben wij thuis het systeem geupgraded naar S2 via de telefoon van mijn vrouw. Voor  het installeren van de Android S2 app moest zij de gebruiksvoorwaarden lezen (online). Hierna kon zij "Automatisch" de gebruiksvoorwaarden accepteren.

Nu wil ik de S2 app op mijn Android telefoon installeren. Alleen kom ik niet verder dan de gebruiksvoorwaarden online te lezen. Als ik dit heb gedaan springt de installatie van de app niet door naar het scherm om de gebruiksvoorwaarden te accepteren. Hierdoor ik heb nu geen toegang tot het Sonos systeem en de S2 app.

Weet iemand wat ik fout doe?

Ik heb een Motorola G5 plus met Android 8.1

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi MR194,

Android versie 8.1 zou prima moeten functioneren.

Bij het lezen van de voorwaarden, zal de app niet automatisch omspringen.

Je wilt op een terug knop drukken onder in de app waar je de voorwaardes ziet, op mijn eigen Android zie ik een vierkantje, rondje en driehoek die naar links wijst.

Je wilt dat driehoekje indrukken om terug terug te schakelen naar waar je de “Lezen” knop indrukte om nu een “Accepteren” knop te zien verschijnen.

Apple gebruikers willen terugschakelen door de multitasking te openen.

Hallo Tim, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb dit gedaan zoals jij hebt beschreven. Helaas zonder resultaat. 

De app springt niet door naar "accepteren" 

Hopelijk weet jij of iemand anders nog een andere oplossing 

In ieder geval bedankt 

Mvg Mario 

Reputatie 4
Badge +3

Hey Mario,

Op dit moment is het belangrijk dat Chrome de default browser is, als dit het geval is zouden er geen problemen mogen zijn.

Wanneer je dan op de gebruikersvoorwaarden drukt moet je op het “kruisje” links bovenin kunnen drukken om weer terug in de Sonos app te komen.

Dan zou het ook mogelijk moeten zijn om de voorwaarden te accepteren.

Reageer