Beantwoord

S1 controller desktop kan geen verbinding maken (mac)

  • 9 May 2021
  • 5 reacties
  • 213 Bekeken

S1 controller op desktop Mac maakt geen verbinding terwijl S1 controller op iPhone wel werkt.

icon

Beste antwoord door Bugger-off 25 May 2021, 11:40

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hey @Bugger-off Goedemorgen en welkom op de community.

 

Zou je willen controleren of je Macbook met precies hetzelfde netwerk verbinding maakt als waar de Sonos op staat, mocht dit verschillen dan kan je inderdaad geen verbinding maken met de speaker(s)

Verder is het bij een Macbook goed om te kijken naar de firewall etc. Apple producten zijn vaak zeer beveiligd. 

Beste Jeroen V

S1 controller vindt het systeem maar kan geen verbinding maken. De firewall is uitgeschakeld. Op windows PC en iPhone werkt het naar behoren. Ik heb een uur met de helpdesk getelefoneerd en zij hebben via fastsupport mijn pc scherm overgenomen maar ze konden ook geen oplossing bieden. Ze gaan het intern bespreken om een oplossing te vinden.

Zelfde probleem bij mij maar enkel op mijn oude macbook en iMac (MacOS Mojave). Op mijn nieuwe Macbook (MacOS Big Sur) werkt hij wel nog!

 
 

Ik heb het intussen opgelost. Er was een externe virusscanner op de achtergrond die de S1 controller tegen hield. Deze is verwijderd en nu werkt de S1 controller weer.

Zelfde probleem bij mij maar enkel op mijn oude macbook en iMac (MacOS Mojave). Op mijn nieuwe Macbook (MacOS Big Sur) werkt hij wel nog!

Ik heb het intussen opgelost. Er was een externe virusscanner op de achtergrond die de S1 controller tegen hield. Deze is verwijderd en nu werkt de S1 controller weer.