Vraag

Ruis uit Playbar wanneer deze 'uit' staat

  • 15 March 2017
  • 9 reacties
  • 864 Bekeken

Wanneer mijn playbar 'uit' staat (TV staat uit of er wordt geen muziek gestreamd), dan hoor ik lichte, maar duidelijk hoorbare ruis uit de playbar komen. Het geluid komt uit het midden van de bar. Is dit normaal?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Gaat de ruis mee als het volume hoger gezet wordt? Stuur even een diagnose in en post je bevestiging's nummer hier.
De ruis is niet evenredig met het volume. Enkel tussen de nummers door is de ruis hoorbaar of als er geen muziek gestreamd wordt. diagnose nummer 7194189.
Reputatie 5
Badge +2
Graag wil ik je vragen om onze helpdesk even te bellen, ons nummer vind je hier.
@ Ryan A: Dezelfde 'ruis' blijkt ook uit mijn play:1 speakers te komen, alleen is dit minder duidelijk hoorbaar. Ik heb wel gemerkt dat deze ruis (die niet storend is en enkel hoorbaar is als je je oor tegen de boxen houdt) na enkele minuten verdwijnt (ik vermoed dat een relais de box uitschakelt na een poosje?) Waarschijnlijk is mijn 'probleem' dan ook volkomen normaal? Ik heb de helpdesk gebeld, maar het was zeer druk daar...
Reputatie 5
Badge +2
De PLAY:1 gaat na een aantal momenten van geen inkomend signaal (Muziek/TV), in een stand-by modus. De PLAYBAR doet dit overigens ook.
Reputatie 1
Badge
Bekend fenomeen, tenminste bij mij ook. Je hoort inderdaad een licht ruis welke niet volume afhankelijk is. Eigelijk bij alle speakers. (In mijn geval: playbar, 2x play 1 en een play 5 (gen.2) Ik hoor t ook.... Wat zei de helpdesk? Is je probleem (van afstand) nu verholpen?
Badge +1

Pas geleden sonos sl gekocht. Ik hoor ook een ruis als hij uit staat. Dot moet toch niet kunnen? Best wel slecht dan

Reputatie 7

Het lijkt mij beter @Nimma verder te beantwoorden in

.

Badge +1

Dat is goed bedankt