Beantwoord

Ruis op play5 gen 1

• 25 april 2019
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Ik heb sinds kort een ruis in mijn play 5 speaker. Ik heb reeds een fabriek reset gedaan en dit heeft geen resultaat opgeleverd. Als de muziek op pauze staat dan blijf je de ruis nog horen. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Frank N 26 april 2019, 10:34

Dank je voor de diagnose. Helaas zie ik geen oorzaak dat dit probleem veroorzaakt dus dan is het een fysiek probleem dat niet uit te lezen is of op te lossen met aanpassingen in de app of een reset. De speaker valt ook buiten de tweejarige garantie, de speaker is geregistreerd in 2012. Ik kan je een aanbod doen om deze speaker om te ruilen tegen betaling voor een tweede generatie Play5. Ik ga je een mail sturen op het @hotmail.com account waar deze speaker en je forumaccount onder geregistreerd staan voor verdere details.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Vervelend om te horen dat je dit probleem hebt met je Play5. Zou je een diagnose willen maken, misschien kunnen we daar nog iets uit opmaken om je mee te helpen.

Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Beste Frank,

Ik heb dit zojuist gedaan. Het nummer is: 1191318950
Reputatie 4
Badge +3
Dank je voor de diagnose. Helaas zie ik geen oorzaak dat dit probleem veroorzaakt dus dan is het een fysiek probleem dat niet uit te lezen is of op te lossen met aanpassingen in de app of een reset. De speaker valt ook buiten de tweejarige garantie, de speaker is geregistreerd in 2012. Ik kan je een aanbod doen om deze speaker om te ruilen tegen betaling voor een tweede generatie Play5. Ik ga je een mail sturen op het @hotmail.com account waar deze speaker en je forumaccount onder geregistreerd staan voor verdere details.

Reageer