Vraag

Router wifi valt weg zodra ik sonos boost aansluit

• 19 maart 2018
  • 7 reacties
  • 292 Bekeken

Zodra ik de boost op mijn nieuwe router aansluit met lan verbinding gaat mijn router stoppen met wifi. Ik gebruik mijn sonos boxen ook om lan verbindingen in huis te maken (bv camera). Dit is gebeurt nadat ik een nieuwe ziggo router kreeg (bij de vorige met lan verbinding NOOIT last gehad). Wat doe ik fout? Heb nu sonos via wifi maar dat werkt ook niet optimaal wil gewoon tussen boost en router een lan verbinding. Wie o wie kan mij helpen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Zou je een topology willen meesturen zodat we exact zien wat en hoe alles is aangesloten. Dit zodat we je effectief van advies kunnen voorzien.
heb de boost rechtstreeks op de router aangesloten daarop het ik al mijn sonosprodukten aangesloten. Heb nu inmiddels de boost verwijderd en werkt nu weer redelijk oke. Voor de stabiliteit heb ik toch liever aan de netwerkkabel. Overigens aan mijn play 5 en connect zit wel een camara aan vast.
Reputatie 5
Badge +2
Als je meerdere Sonos speler bekabeld heb op de router, haal die dan even weg. Haal ook de bekabeling naar je camera's weg om te zien of dit beter werkt. Stuur ook even een diagnose in en post hier het bevestigings nummer.
Beste ryan ik kom nu niet eens meer ol mijn sonos. Zodra ik contact heb via wifi met mijn sonos valt de wifi weg. Heb inmiddels nieuwe boost gekocht dit help ook niet!! Kom nu gewoon niet meer op mijn sonos systeem. HELP. ps kan dus ook geen diagnose doorsturen.
Toch net even contact diagnose nummer 1884817508 hoop dat je er wat aan hebt.
Reputatie 7
Badge +2
Toch net even contact diagnose nummer 1884817508 hoop dat je er wat aan hebt.
Bel ons even, want iets in je netwerk gaat er niet goed.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Gratis telefoon nummers.
Nou na een inverstering van een nieuwe boost (ben er eigenlijk wel van overtuigt dat dit het niet was maarja). Ik heb de boost samen met de router opnieuw laten opstarten en wat nu,mijn wifi werkt naar behoren en zoals het er de laatste 2 dagen op lijkt ook de sonos werkt weer als van ouds??. Mocht het nu weer fout gaan ga ik zeker bellen. Bedankt voor jullie mededenken en laat het de investering waard zijn geweest. Kleine vraag nog mijn oude boost kan je die ook in totaal resetten? Groet rob.